پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: قرار بود علیرضا رحیمی هم در جلسه هیات مدیره حضور پیدا کند.

مهدی خواجه‌وند در پایان جلسه هیات مدیره باشگاه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه قرار بود روز گذشته جلسه‌ای برگزار شود اما جلسه انجام نشد امروز جلسه فوق‌العاده‌ای برگزار شد.

خواجه‌وند در مورد اینکه در جلسه چه بحث‌هایی انجام شد، گفت: در جلسه بحث‌های کلانی انجام شد، بحث‌های اسپانسر و مسایل مالی و بحث‌های کلان انجام شد، خروجی جلسه هم روی سایت باشگاه می‌اید.

 

این‌طور پیش‌بینی شد که در جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت علیرضا رحیمی مدیرعامل این باشگاه تصمیم‌گیری شود اما خواجه‌وند این شایعه را رد کرد و گفت: در جلسه امروز بیشتر در خصوص مسائل کلان باشگاه و نوع همکاری که باشگاه باید با اسپانسر داشته باشد بحث و گفت‌وگو کردیم و مباحث ما بیشتر در مورد مسائل مالی بود.

وی با اعلام اینکه جلسه امروز هیئت مدیره پرسپولیس خروجی‌های زیادی داشته است، در خصوص نوع رابطه باشگاه با اسپانسر در روزهای گذشته صحبت‌های زیادی مطرح شده بود که در جلسه امروز چگونگی تعامل و همکاری با اسپانسر به بحث و گفت‌وگو گذاشته و تعامل خوبی در این خصوص تعریف شد.

وی در مورد اینکه قرار بود رحیمی در جلسه شرکت کند یا نه، گفت: قرار بود که رحیمی هم در این جلسه باشد و امروز حدود ساعت 11 و 11و 30 بود که قرار شد جلسه برگزار شود و بعد گفته شد رحیمی در جایی دیگر جلسه داشته است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد حذف اسپانسر به دلیل نقد نشدن چک‌ها، گفت: خروجی جلسه اینگونه نبود که چک پاس نشود اسپانسر حذف می‌شود. قراردادها بندهای مختلفی دارد و در بندها ممکن است اختلافی پیش بیاید. بحث حذف اسپانسر نیست و چک‌ها هم پاس می‌شود.

 

 «ما همچنان معتقدیم اسپانسر باید به تعهدات مالی خود عمل کند»، خواجه‌وند با بیان این جمله افزود: قرارداد باشگاه پرسپولیس با اسپانسر بندهای مختلفی دارد که شاید روی اجرای این بندها اختلافاتی وجود داشته باشد اما اختلاف‌نظرها دلیلی بر عدم اجرای تعهدها نیست و قطعا چک 2 میلیاردی اسپانسر پاس خواهد شد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه رئیس هیات مدیره اعلام کرده اگر بخواهیم سرمربی را برکنار کنیم رحیمی نمی‌تواند نه بگوید، گفت: اگر تفسیر این جمله این باشد که مدیرعامل مکلف به مجری مصوبات هیات مدیره است و شخص اول اجرایی باشگاه هم هست درست است اما اینکه منظور سیاسی دقیقا چه بوده نمی‌دانم.

خواجه‌وند در مورد اینکه این جلسه روز شنبه در دفتر سیاسی رئیس هیات مدیره برگزار شده، گفت: چنین جلسه‌ای نبوده است.

 

 «آیا مدیرعامل و اعضای کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس همچنان به کار خود ادامه خواهند داد؟»، خواجه‌وند در پاسخ به این پرسش تنها به گفتن «انشاءالله» بسنده کرد.

 سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا با نظر وزارت ورزش و جوانان حکم سرپرستی بهروز منتقمی برای تصدی مسئولیت باشگاه پرسپولیس به جای رحیمی صادر شده است، گفت: من از این موضوع بی‌اطلاعم، ما خبرهای وزارت ورزش را از شما می‌شنویم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)