پرسپولیس نیوز : عضو و سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: آقای رحیمی بسیار مصر بود که سقف قرارداد ۹۵۰ میلیون رعایت شود تا ‌هزینه‌های باشگاه پایین بیاید.

مهدی خواجه‌وند در مورد منتشر شدن فهرست قراردادهای بازیکنان پرسپولیس و انتقاداتی که به این فهرست وارد شده است، اظهار داشت: این تصمیمی بوده که مدیرعامل گرفته است و به قولی که داد، عمل کرد. در ضمن ما شدیداً بر این نکته تأکید داریم که باشگاه پرسپولیس تمام قوانین را در مورد امضای قرارداد با بازیکنان را رعایت کرده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پرداخت حداکثر 950 میلیون به بازیکنان مصوبه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بوده است، خاطرنشان کرد: پرداخت این مبلغ مصوبه هیئت مدیره نبوده اما آقای رحیمی بسیار مصر بود که این کار را انجام دهد تا ‌هزینه‌های باشگاه پایین بیاید.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه این باشگاه چطور می‌تواند در فصل پیش رو 18 میلیارد هزینه داشته باشد، عنوان کرد: مسلماً مدیران باشگاه می‌توانند 18 میلیارد تومان را مدیریت کنند و مشکلی وجود نخواهد داشت.

خواجه‌وند در مورد اینکه گفته می‌شود چک اسپانسر باشگاه پرسپولیس برگشت خورده است، گفت: این حرف‌ها صحت ندارد و مطمئناً چک اسپانسر مانند چک‌های قبلی در موعد سررسید پاس می‌شود. در این مدت هیچ مشکلی با اسپانسر نداشته‌ایم و در آینده هم نخواهیم داشت.

وی در مورد لباس‌های جدید پرسپولیس هم اظهار داشت: شرکت ایتالیایی ماکرون لبا‌س‌های جدید را برای ما فرستاده و این لباس‌ها به ایران رسیده است. به زودی البسه جدید به دست بازیکنان و مربیان می‌رسد تا با آنها در تمرینات و بازی‌ها حضور پیدا کنند.

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت پرونده کشتی‌گیران پیشین این باشگاه، عنوان کرد: موضع ما در قابل این پرونده همان است که قبلاً گفتیم. ما می‌خواهیم این طلب را پرداخت کنیم اما واقعاً رفتار وکیل کشتی‌گیران را متوجه نمی‌شوم. متأسفانه رفتار آقایان اصلاً خوب نبوده است. این پرونده هم مانند دیگران پرونده‌ها روال قانونی خود را سپری می‌کند اما نوع صحبت آقایان اصلاً خوب نیست.

خواجه‌وند ادامه داد: گرفتن طلب این همه داستان ندارد. نمی‌دانم چرا آقایان این همه خبرنگار و دوربین دور خودشان جمع کردند. هر پرونده‌ای که می‌خواهد حل و فصل شود یکسری چارچوب قانونی دارد که با رعایت شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)