پرسپولیس نیوز : سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که اختلافات بین مدیران این باشگاه در جلسه با مسئولان وزارت ورزش و جوانان حل شده است.

مهدی خواجه‌وند  در خصوص جلسه امروز مدیران باشگاه پرسپولیس با مسئولان وزارت ورزش و جوانان به خاطر اختلافاتی که در بین اعضای هیئت مدیره پرسپولیس وجود دارد، گفت: در این جلسه من، سیاسی، رحیمی، خادم و گرشاسبی حضور داشتیم و جلسه بسیار خوبی را برگزار کردیم.

وی ادامه داد: واقعیت امر این است که بحث قهر و آشتی بین سیاسی و رحیمی وجود نداشت و فقط کمی سوءتفاهم بود که امروز حل شد. انشاءالله دیگر پس از این شاهد چنین بحث‌هایی نباشیم و همه ما تلاش کنیم تا پرسپولیس به اهداف خودش برسد.

سخنگوی هیئت مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا جلسه امروز هیئت مدیره این باشگاه لغو شده خاطرنشان کرد: واقعا ترافیک شدیدی در خیابان‌های منتهی به نمایشگاه بین‌المللی وجود دارد و به خاطر همین ترافیک و اینکه اعضا نتوانستند سر ساعت به باشگاه بیایند جلسه به روز شنبه آینده موکول شد.

وی ادامه داد:‌به علت اینکه بازی حساسی روز جمعه مقابل ذوب‌آهن داریم همه چیز را به پس از آن بازی موکول کردیم تا تصمیمات لازم گرفته شود.

سخنگوی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: جلسه خوبی با امیرضا خادم برگزار کردیم و دستش درد نکند. با توجه به اینکه هر هفته دوشنبه‌ها جلسه هیأت‌مدیره باشگاه را برگزار می‌کنیم این جلسه را هم در این هفته برگزار کردیم آقایان در وزارت ورزش صحبت‌های خود را انجام دادند و قرار شده پس از دیدار با ذوب‌آهن در یک جلسه برنامه یک ساله از علی دایی بگیریم تا این برناهم را مورد بررسی قرار دهیم.

وی افزود: فعلاً تمرکز دایی را به هم نمی‌ریزیم تا بازی با ذوب‌آهن برگزار شود. این دیدار برای ما مهم است و پس از آن در این باره صحبت خواهیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)