پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: از قراردادهای فصل جدید مبلغی به بازیکنان داده شده است.

مهدی خواجه‌وند در خصوص اینکه آیا باشگاه پرسپولیس به بازیکنانش 9 میلیارد تومان پول داده و اینکه این پول برای قراداد فصل گذشته بوده یا جدید گفت: نمی‌دانم مبلغ دقیق پرداختی باشگاه چقدر است اما برخی بازیکنان از فصل پیش مبالغ زیادی طلب داشتند که ما این طلب‌ها را پرداخت کردیم. بازیکنانی بودند که از فصل گذشته 300، 400 میلیون پول طلب داشتند که آنها پرداخت شده است ضمن اینکه از قراردادهای فصل جدید هم مبلغی به بازیکنان داده شده است.

وی ادامه داد: به بازیکنان پول تعلق گرفته ولی شاید از نظر زمانی تفکیک نشده است. در مجموع نگاه‌مان طوری بوده که منافع بازیکنان هم حفظ شود. می‌توانستیم بگوییم قراردادهای فصل گذشته به ما ارتباط ندارد اما این کار را نکردیم و طلب‌های فصل گذشته را پرداخت کردیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه برخی بازیکنان این تیم بالای صددرصد پول گرفته‌اند خاطرنشان کرد: من دقیقا نمی‌دانم که آیا این اتفاق رخ داده یا خیر ولی اگر چنین چیزی صحت دارد حتما باید مبلغ اضافی را به باشگاه برگردانند.

خواجه‌وند در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پرسپولیس قصد دارد از اسپانسر خود شکایت کند و آن را تغییر دهد، اظهار داشت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد. اسپانسر ما به تمام تعهداتش عمل کرده است. اگر تاریخ یک چک چند روزی عقب بیفتد اتفاق خاصی رخ نداده چون در سیستم تجارت چنین مسائلی وجود دارد.

وی درباره اینکه باشگاه پرسپولیس در قبال شرکت SIS چه واکنشی نشان خواهد داد، عنوان کرد: نسبت به این شرکت چند نگاه وجود دارد. ابتدا این مسئله که این شرکت در گذشته قراردادهایی را انعقاد کرده که ما تلاش می‌کنیم آنها را مدیریت کنیم و حتی ادامه دهیم و نگاه دیگر این است که آیا قرارداد جدیدی توسط این شرکت امضا شده که قطعا اینطور نیست. باتوجه به اینکه آقایان می‌گویند بیشتر سهام این شرکت در اختیار باشگاه پرسپولیس است به نوعی SIS زیرمجموعه باشگاه تلقی می‌شود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت مهرداد پولادی گفت: واقعا نمی‌دانم پولادی کجاست و نمی‌دانم چرا مسئله حضورش در پرسپولیس به این اندازه سخت شد. پولادی بازیکن ماست و عدم شرکتش در تمرینات تخلف محسوب می‌شود حتی اگر اختلاف و ادعایی وجود دارد باید در نشست‌هایی آنها را برطرف کرد. این در شرایطی است که تیم به این بازیکن نیاز داشت و این موضوع را هم اعلام کرده بودیم.

خواجه‌وند اضافه کرد: مسلما در این پرونده زمان برای ما بسیار مهم است. تا امروز در مورد پولادی نگاهی تعاملی داشتیم که خیلی‌ها بر سر همین مسئله از ما انتقاد می‌کردند اما ممکن است در آینده چنین دیدگاهی نداشته باشیم. باشگاه هم تا زمان خاصی می‌تواند تعامل کند و منتظر بماند. ما زمانی که دست به تصمیم‌گیری می‌زنیم مسائل زیادی را مدنظر قرار می‌دهیم. باز هم تاکید می‌کنم پولادی بازیکن پرسپولیس است و برای تیم ما زحمت زیادی کشیده و یکی از ستاره‌های ایران در جام جهانی هم بوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)