پرسپولیس نیوز :  نشست هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس بعدازظهر امروز (دوشنبه) با حضور اعضای هیأت مدیره و محمدحسین نژادفلاح برگزار شد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: نژادفلاح انگیزه زیادی برای کمک به پرسپولیس دارد.

 

 مهدی خواجه‌وند سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص جلسه امروز اعضای هیئت مدیره با محمدحسین نژادفلاح قائم مقام جدید باشگاه پرسپولیس گفت: جلسه هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس بعدازظهر امروز با حضور جعفر کاشانی، محمدرضا زادمهر، دکتر سلیمی و محمد حسین نژاد‌فلاح به منظور هماهنگی بیشتر و بررسی مسائل و امور باشگاه و تیم در دفتر امیررضا خادم برگزار شد.

 

جلسه خوبی برگزار کردیم و صحبت‌های خوبی در این جلسه رد و بدل شد. پیرو پیش‌بینی‌های قبلی صحبت‌ها و برنامه‌های نژادفلاح را شنیدیم و همچنین وی به هیئت مدیره معرفی شد و توصیه‌هایی هم از سوی اعضای هیئت مدیره خطاب به نژادفلاح انجام شد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: مواردی هم درباره بودجه و مسائل مالی مطرح شد تا هزینه‌های پرسپولیس برای لیگ قهرمانان آسیا تأمین شود و به نظر می‌رسد نژادفلاح انگیزه زیادی برای کمک به پرسپولیس دارد.

 

خواجوند در ادامه تصریح کرد: در این جلسه همچنین از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ دکتر علی اکبر طاهری نایب رئیس هیأت مدیره و مدیر اجرایی باشگاه تقدیر و تشکر شد که در برهه‌ای از زمان که مشکلاتی پیش رو بود، ایشان با وجود مشغله کاری زیاد، کمک‌های شایانی را برای روند امور اجرایی تیم و باشگاه انجام دادند.

 

سخنگوی باشگاه خاطرنشان کرد: محمد حسین نژادفلاح در این نشست به عنوان قائم مقام باشگاه نظرات خود را ارائه و از فردا (سه‌شنبه) کارشان را در باشگاه آغاز خواهند کرد.

 

خواجوند در پایان گفت: امیر رضا خادم نیز با توصیه‌های کلان و کلی خود در خصوص امور باشگاه و تیم نظراتی را ارائه دادند و آرزو نمودند تا این برنامه‌ها به سر انجام برسد.

وی درباره اینکه آیا برانکو به عنوان مربی پرسپولیس انتخاب می‌شود یا نه تصریح کرد: در این باره خود نژادفلاح باید صحبت کند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)