مرجع خبري پرسپوليس:‌ داریوش خواجه نوري سازنده ترانه سرخ گفت: هنوز چند غافلگیری فوق‌العاده برای هواداران دارم.

 

ترانه سرخ عنوانه محصولی است که به مدت ۳سال توسط داریوش خواجه نوری خواننده و آهنگساز مطرح کشورمان در دست تولید می‌باشد در این محصول که به زودی به دست هواداران خواهد رسید.

 

کلیه بازیکنان و مربیان پرسپولیس برای این تیم خوانده اند از جمله این افراد مصطفی دنیزلی سرمربی سرخپوشان بوده است در این مورد گفت گویی با خواجه نوری انجام داده ایم.


 

آقای خواجه نوری دنیزلی خواننده ی خوبی‌ است؟

یک خواننده وقتی‌ صحبت می‌کند می‌توان از تن صدایش فهمید که خوب می‌خواند یا نه!!اگر با او صحبت کرده باشید می‌فهمید که صدای بسیار خوبی‌ دارد و من از همان ابتدا و با اولین سلام متوجه این موضوع شدم.این کارمان را بسیار راحت کرد.در ضمن با وجود این که ما از او می خواستیم فارسی بخواند و این کار برای او بسیار سخت بود ، اما با موفقیت این کار را انجام داد.


انگیزه شما از دعوت دنیزلی به این کار چه بود؟

اولا این که ایشان یک مربی بسیار بزرگ می باشند که افتحاراتشان بر همه آشکار است.دوما فکر می‌کنم جزو محبوبترین مربیان طول تاریخ در پرسپولیس می‌باشد و برای همه واضح است که او هوادار‌ها را با سکوها آشتی‌ داده و حکم یک ناجی را در پرسپولیس پیدا کرده است. این‌ها همه وهمه من را مجاب کرد که ایشان را در ستارگان پرسپولیس قرار دهم و در این محصول از صدای ایشان نیز بهره‌مند شوم.


فکر می‌کنید پرسپولیسی‌ها از دیدن این همه ستاره کنار هم چه حسّی پیدا خواهند کرد؟

فکر می‌کنم که واقعا هیجان زده خواهند شد،نه تنها پرسپولیسی‌ها که اسطوره هایشان را می‌بینند ، بلکه همه مردم از این کار استقبال خواهند کرد ،چون اولا این افراد از ستاره‌های ملی ما نیز هستند و این یک کار منحصر بفرد و خاصی است.در عین حال اولین سرود رسمی یک تیم باشگاهی در ایران و در جهان نیز اولین سرودی است که اسطوره های یک تیم خواننده‌های آن می باشند . مطمئناً این کار یک بازتاب جهانی‌ خواهد داشت.


بعد از پروین ،دایی و نزدیک به۴۰نفر از اسطوره و بازیکنان که شما به این کار دعوت کردید آیا باز هم غافلگیرمان خواهید کرد؟

دقیقا همینطور است،هنوز چند غافلگیری فوق‌العاده برای هواداران دارم.تا به الان سعی‌ داشته‌ایم بهترین هارا بیاوریم و باید این مجموعه را تکمیل کنیم.پس به هواداران می‌گویم منتظر غافلگیری های بعدیمان باشید.


شنیده ایم تا پایان پروژه چیزی باقی‌ نمانده است،این مطلب درست است؟

فکر می‌کنم کسی‌ جا نمانده است و میتوانیم پروژه را تقریبا تمام شده بدانیم و این مژده را به تمام هوادران پرسپولیس بدهیم که تاریخ پرسپولیس به همراه سروده تیممان را در آینده نزدیک در اختیارشان قرار می دهیم.



 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)