پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت:حامی مالی باشگاه به تمامی تعهداتش عمل کرده است ومشکلی با اسپانسر نداریم.

مهدی خواجه وند شایعه عقب کشیدن حمایت کننده مالی باشگاه پرسپولیس و این که این تیم به دنبال حامی دیگری است، تکذیب کرد .

وی گفت : اسپانسر تیم پرسپولیس تا روز گذشته به تمامی تعهدات خود طبق مفاد قرارداد عمل کرده است واین انصاف نیست که علیه مجموعه آن ها فضاسازی شود.

وی درپاسخ به این پرسش که پس چرا طلب بستانکاران ازجمله کشتی گیران را پرداخت نمی کنید ، خاطرنشان کرد: پرداخت بدهی به بستانکاران باشگاه تابع فرآیندی است که هیات مدیره در مورد آن تصمیم گیری می کند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس باردیگرمیزان دقیق بدهی اعلام شده توسط نشریات و رسانه ها را دقیق ندانست و افزود: در برخی رسانه ها رقم بدهی های باشگاه 70، 80 یا 160 میلیارد تومان اعلام می شود که این ارقام واقعی و شایعه ای بیش نیستند . پرداخت بدهی های باشگاه باید مدیریت شود و ما درحال انجام دادن این موضوع هستیم و بدهی ما به کشتی گیران نیز درچارچوب همین فرآیند پرداخت خواهد شد.

خواجه وند با انتقاد از عملکرد کشتی گیران در مورد توقیف اموال باشگاه نیز ادامه داد: جلسات متعددی با کشتی گیران برگزار کردیم و آنان تا روز گذشته که امکان توقیف اموال موجود نبود با ما همراه بودند اما به محض آنکه شعبه دادگاه دستورتوقیف اموال باشگاه را صادر کرد نسبت به این موضوع اقدام کردند.

وی درپاسخ به این سووال که آیا باشگاه هم اکنون پلمپ است یا خیر ادامه داد: باشگاه پلمپ نیست فقط ماموران برای فهرست برداری اقدام کردند.

وی یادآور شد که اموال شرکت های دولتی قابل توقیف نیست و امیدوارم که به زودی این مشکل برطرف شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)