پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: بازداشت سیاسی تأثیری در ادامه کار او در باشگاه پرسپولیس ندارد.

مهدی خواجه‌وند درباره بازداشت حمیدرضا سیاسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: سیاسی امروز به شعبه 2 بازپرسی رفت اما با توجه به مشکلات قبلی و پرونده‌هایی که برای باشگاه مطرح بود او بازداشت شد که البته سیاسی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بازداشت شد و این اتفاق ربطی به شخصیت حقیقی او نداشت.

وی افزود: طبق قانون بازپرس قرار بازداشت صادر می‌کند و به انجام این کار مکلف است و به همین دلیل سیاسی بازداشت شد و امشب در اوین حضور خواهد داشت چرا که بازداشتی‌ها راهی اوین می‌شوند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا موضوع دیدار با جهانشاهی در باشگاه رئال مادرید عامل این بازداشت بوده یا نه، افزود: پرونده جهانشاهی دراین باره مطرح نشده اما موارد متعددی باعث شد تا پس از تفهیم اتهام قرار بازداشت صادر شود البته ما فردا پیگیر این مسائل هستیم تا ببینیم چه خواهد شد. البته این اتفاقی است که شاید برای هر مدیرعاملی حتی شاید برای باشگاه استقلال هم رخ دهد.

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا بازداشت سیاسی تأثیری در ادامه کار او در باشگاه پرسپولیس دارد یا نه، گفت: این مسئله در کار باشگاه تأثیری ندارد چرا که پرسپولیس باشگاه بزرگی است و حاشیه‌های زیادی هم دارد اما این مسئله در روند کار او تأثیر ندارد و سیاسی به کارش در باشگاه پرسپولیس ادامه می‌دهد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)