پرسپولیس نیوز :  عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برکناری علی دایی را بی‌ارتباط با اسپانسر این تیم دانست.

مهدی خواجه‌وند در خصوص اینکه تصمیم‌گیری برای برکناری دایی چه‌زمان گرفته شد، گفت: با توجه به شرایطی که به وجود آمد، روز گذشته (سه‌شنبه) جلسه‌ای برگزار کردیم و تصمیم گرفتیم اما نوع انتشار خبر ما را غافلگیر کرد.

وی افزود: خبر برکناری دایی باید با تدارک و در شکل بهتری اعلام می‌شد و قرار بود این موضوع را مدیریت کنیم و پس از صحبت با آقای رحیمی، مدیرعامل باشگاه با دایی گفت‌وگو کند و این خبر به‌صورت رسمی از سوی مدیریت باشگاه اعلام شود. از صبح که این خبر منتشر شد غافلگیر شدیم و همه‌چیز تغییر کرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه دایی نیازی به تعریف و تمجید او ندارد، عنوان کرد: هیچ‌کس به بزرگی علی دایی شک ندارد و همه به این مسئله ایمان داریم.

خواجه‌وند درباره اینکه علیرضا رحیمی با برکناری دایی مخالف است و اعلام کرده تا زمانی که مدیرعامل باشد او سرمربی پرسپولیس خواهد ماند، گفت: اتفاقاتی که افتاد باعث به وجود آمدن چنین حرف‌هایی شده و باید با آقای رحیمی صحبت کنیم. البته در این خصوص صحبت‌هایم را انجام داده‌ام و آقای رحیمی نیز به‌عنوان مدیرعامل نظرات خودش را دارد.

وی یادآور شد: در این مدت که کنار آقای رحیمی بودم خیلی چیزها از او یاد گرفته‌ام و او مدیری بی‌نظیر است. ورزشی و مسلط بودن رحیمی به کار هم که بر کسی پوشیده نیست.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا آرای اعضای هیئت مدیره مبنی بر برکناری دایی به حد نصاب رسید یا نه، گفت: مطمئن باشید این مسئله را رعایت کردیم.

خواجه‌وند در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود اسپانسر باشگاه خواستار برکناری دایی شده است، عنوان کرد: اسپانسر باشگاه و اعضای هیئت مدیره هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند و این موضوع نیز ارتباطی به اسپانسر نداشته و ندارد که بخواهد دخالتی کند.

وی درباره اینکه درخشان امروز در تمرین حاضر خواهد شد یا نه گفت: قرار شده درخشان به‌صورت موقت تیم را تمرین دهند و او سرمربی موقت است.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس همچنین در پاسخ به این سؤال که پول قرارداد دایی به‌صورت کامل از سوی اسپانسر پرداخت می‌شود یا نه اظهار داشت: این موضوع را مدیریت می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)