پرسپولیس نیوز : عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: همیشه گفته‌ام و باز هم می‌گویم که حرف‌ها را باید در جلسه هیئت مدیره گفت نه در مصاحبه.

مهدی خواجه‌وند  در واکنش به مصاحبه رحیمی علیه سیاسی و مصاحبه سیاسی علیه دایی گفت: فعلاً نمی‌توانم موضع باشگاه را در این مورد اعلام کنم چون باید جلسه بگذاریم و در این خصوص صحبت کنیم.

وی ادامه داد: اگر بخواهم موضع شخصی خودم را اعلام کنم باید بگویم که الان زمان مناسبی برای مصاحبه‌های دوستان علیه یکدیگر نبود. پرسپولیس در این شرایط به آرامش نیاز دارد و نباید با مطرح کردن این حرف‌ها آرامش را از تیم گرفت.

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه چرا مدیران این باشگاه علیه هم صحبت می‌کنند عنوان کرد: من همیشه گفته‌ام و باز هم می‌گویم که حرف‌ها را باید در جلسه هیئت مدیره گفت نه در مصاحبه.

خواجه‌وند در واکنش به اینکه رحیمی گفته باشگاه پرسپولیس با چهار اسپانسر قرارداد دارد، عنوان کرد: 10 قرار داد وجود دارد! اما باز هم تأکید می‌کنم که اسپانسر فعلی کار و فعالیت می‌کند و مشکلی هم وجود ندارد.

وی در مورد اینکه رحیمی اعلام کرده اسپانسر خودش چِک خودش را برگشت زده است، گفت: نمی‌دانم رحیمی روی چه حسابی این حرف را زده است. یکی از چک‌های اسپانسر برگشت خورد که برای تاریخ نحوه پرداخت این چک توافق کرده‌ایم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا سیاسی مانع پیوستن اومانیا به پرسپولیس شده است تأکید کرد: در این مورد باید با رحیمی صحبت کنم که برای دریافت پول خاص برای بازیکن خاص با چه کسی صحبت کرده اما در کل رحیمی مسئول جذب بازیکن در باشگاه است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)