پرسپولیس نیوز: سخنگوی سابق باشگاه پرسپولیس گفت:به من برای حضور در هیات مدیره یک پیشنهاد داده شده و من امروز بعد از حل قضیه اسپانسر در این خصوص با باشگاه مذاکره خواهم کرد.

مهدی خواجه وند در خصوص حضورش در باشگاه پرسپولیس و جلسه با طاهری اظهار داشت: حضور من در باشگاه پرسپولیس امروز صرفا به خاطر یکسری بحث ها و همچنین جلسه اسپانسرینگ باشگاه پرسپولیس بود. نماینده اسپانسر مد نظر باشگاه پرسپولیس بعد از توافقاتی که با باشگاه داشت امروز در باشگاه پرسپولیس حاضر شد تا در جلسه با طاهری به توافقات نهایی دست پیدا کند. در حال حاضر توافقات کلی بین اسپانسر و سرپرست باشگاه به دست آمده و اگر مشکلی خاص پیش نیاید به احتمال زیاد قرارداد اسپانسر امروز امضا می شود و از طریق باشگاه اعلام می شود.

وی در خصوص شایعه حضورش در باشگاه پرسپولیس و همچنین تغییرات هیات مدیره اذعان داشت: در خصوص تغییرات هیات مدیره من چیزی نمی دانم اما به من برای حضور در هیات مدیره یک پیشنهاد داده شده و من امروز بعد از حل قضیه اسپانسر در این خصوص با باشگاه مذاکره خواهم کرد.

سخنگوی سابق باشگاه پرسپولیس در این خصوص که گفته شده اسپانسر خواهان حضور وی است، پاسخ داد: بله. همین طور است. یکی از شروط اسپانسر بحث حضور من در باشگاه است که خواهان این شده که من در هیات مدیره حضور یابم اما همان طور که گفتم فعلا با باشگاه صحبت نکردم. اگر قرار باشد کارم را در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس شروع کنم باید ابتدا وزارت ورزش این اجازه را صادر کند.

وی در خصوص مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: تا این لحظه تمامی اعضا متفق القول خواهان حضور طاهری به عنوان مدیرعامل باشگاه هستند و قرار است به زودی مدیرعامل باشگاه انتخاب شود که به احتمال فراوان خود طاهری خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)