پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس برکناری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این باشگاه را در حد حدس و گمان دانست.

مهدی خواجه‌وند در مورد انتشار برخی از اخبار داخلی تیم فوتبال پرسپولیس در رسانه‌ها اظهار داشت: حتماً پیگیر این موضوع خواهیم بود. این یک مسئله مهم است و باید متوجه شویم چه کسی اخبار تیم را به بیرون منتقل می‌کند. نکته جالب اینجاست که خیلی از این اخبار دروغ است.

وی ادامه داد: اگر متوجه شویم که چه کسی این کار را انجام می‌دهد، با او برخورد می‌کنیم و عکس‌العمل نشان می‌دهیم. ممکن است در جلسات خصوصی تیم مسائلی مطرح شود یا حتی بحث‌های فنی عنوان شود که لزومی نداشته باشد به بیرون درز کند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه شنیده می‌شود سیاسی و منتقمی روز دوشنبه از کار برکنار می‌شوند، خاطرنشان کرد: تمام این مسائل حدس و گمان است و صحت ندارد. منتقمی و سیاسی به باشگاه کمک می‌کنند و انشاءالله که این حرف‌ها شایعه باشد.

خواجه‌وند در خصوص تکلیف همکاری باشگاه پرسپولیس با اسپانسر عنوان کرد: هنوز اتفاق خاصی در این مورد رخ نداده و باید در آینده‌ای نزدیک به جمع‌بندی برسیم.

وی در واکنش به ادعای حجت‌الاسلام علیپور مبنی براینکه قرار بوده افرادی از فرقه ضاله بهاییت به هیئت مدیره پرسپولیس راه‌ پیدا کنند، گفت: این مسئله را باید از خود علیپور پیگیری کنید اما آنهایی اسامی‌شان برای حضور در هیئت مدیره پرسپولیس مطرح بود، همه از مراجع مختلف تأیید شده بودند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا سلیمی از سفر حج برگشته و چه زمانی جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار می‌شود، اظهار داشت: نمی‌دانم سلیمی چه زمانی به ایران می‌آید اما سیاست ما این است که به دور از حواشی و تنش جلسه هیئت مدیره را برگزار کنیم. البته دستور تشکیل جلسه هیئت مدیره باید از سوی رئیس هیئت مدیره صادر شود.

خواجه‌وند ادامه داد: الان شرایط طوری است که کوچکترین مسائل در باشگاه پرسپولیس بزرگ جلوه داده می‌شود و ما باید طوری کار کنیم که مشکلات بیشتر نشود. متأسفانه اتفاقاتی که در شرایط عادی ارزشی ندارد، اگر برای پرسپولیس رخ دهد روی آن مانور داده می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)