پرسپولیس نیوز : در شرایطی که به 12 بازیکن پرسپولیس در قبال مطالبات‌شان خودرو تحویل شده است، این ماشین‌ها به دلیل نداشتن سند توقیف شد.

وضعیت باشگاه پرسپولیس با توجه به تغییرات انجام شده این روزها در بدترین شرایط خود به سر می‌برد. اما جالب است بدانید در تمرین امروز پرسپولیس جلسه‌ای داخلی میان بازیکنان برگزار شد. در این جلسه که پیرامون ماشین‌های داده شده به بازیکنان بدون سند بود، بحث و گفت‌وگو شد.

برخی بازیکنان این موضوع را به علی دایی اعلام کردند. این در شرایطی است که به بازیکنان یک یا دو خودرو در قبال قراردادشان داده شده و این ماشین‌ها سند ندارد و طلب‌کاران حتی پای‌شان برای توقیف ماشین‌ها به درب منازل برخی بازیکنان باز شده است.

بازیکنان این موضوع را با علی دایی در میان گذاشتند و از وی خواستند که هرچه سریع‌تر این موضوع را با مسئولان باشگاه در میان بگذارد.

بازیکنان پرسپولیس همچنین از سرمربی تیم خود خواستند تا در خصوص مشکلات مالی نیز باشگاه را در میان بگذارند.

 

پس از آن یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس به توقیف ۱۲ خودروی بازیکنان پرسپولیس واکنش نشان داد.

 

پس از ناراحتی برخی از بازیکنان پرسپولیس در تمرین امروز بابت مشکل در خصوص دریافت خودرو از باشگاه پرسپولیس در ازای مطالبات‌شان یکی از مسئولین باشگاه پرسپولیس که نمی‌خواست نامش فاش شود، اظهار داشت: ما در قبال خرید این خودروها پول پرداخت کرده‌ایم و فقط بخشی از آن مانده تا بتوانیم اسناد و مدارک مربوطه را بگیریم.

وی افزود: ما با هماهنگی به جای برخی مطالبات بازیکنان به آنها ماشین دادیم که با حل مشکلاتی کوچک اسناد این ماشین‌ها به بازیکنان داده خواهد شد. فقط مبلغی کوچک از هزینه خرید این ماشین‌ها مانده که آن را پرداخت خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)