مرجع خبری پرسپولیس :بنده به عنوان مدیرعامل باید صبر و تحمل بیشتری داشته باشم اما در روزهای گذشته شرایط به گونه ای بود که تحملم کم شده بود.

 عباس انصاریفرد که صبح جمعه در یک برنامه تلویزیونی سخن می گفت ضمن بیان این مطلب افزود: باید قبول کرد که برخی حاشیه سازی ها برای باشگاه پرسپولیس شرایط را به گونه ای پیش برد که برخی اظهار نظرها صورت گرفت و سوء تفاهماتی را نیز بین اعضای هیئت مدیره بوجود آورد.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: قبول دارم که به عنوان مدیرعامل باید صبر و تحمل بیشتری داشته باشم اما در این ماجرا ها کمی عجله کردم و اظهار نظرهایی داشتم که خودم را در اتفاقات اخیر مقصر می دانم. امیدوارم که در آینده دیگر شاهد چنین حاشیه هایی برای پرسپولیس نباشیم و با قدرت به کارمان ادامه دهیم.

وی با ابراز امیدواری نسبت به آینده پرسپولیس در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا گفت: قصد داریم با برگزاری نشستی با بازیکنان که روز شنبه برگزار می شود، همدلی و صمیمیت را به این تیم برگردانیم تا در دو دیدار پیش روی خود در لیگ قهرمانان آسیا با قدرت به میدان برویم و بتوانیم با اقتدار راهی مراحل بالاتر شویم.

 

انصاریفرد به احتمال بازگشت افشین پیروانی به کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس اشاره کرد و افزود: تصمیمی که در مورد پیروانی گرفتم از اختیارات مدیرعامل باشگاه بود و در آن مقطع فکر کردم که این تصمیم می تواند به تیم کمک کند. با این حال در جلسه ای که با آقای پیروانی خواهیم داشت در مورد مسائل مختلف صحبت می کنیم و امیدوارم بزودی مشکل حل شود و ایشان هم در کنار کادر فنی پرسپولیس به کارش ادامه دهد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد ادامه همکاری نلو وینگادا با تیم فوتبال این باشگاه گفت: ما تا روز 7 تیرماه با وینگادا قرارداد داریم و پس از آن در نشست ویژه ای که به همراه اعضای هیئت مدیره باشگاه خواهیم داشت شرایط کاری او را بررسی می کنیم و تصمیم نهایی در مورد ادامه همکاری با وینگادا را خواهیم گرفت.

عباس انصاریفرد در ادامه صحبت های خود به مشکلات و اختلاف نظرهای موجود بین اعضای هیئت مدیره اشاره کرد و گفت: سوء تفاهاماتی بین ما وجود داشت که پس از نشستی که با مهندس علی آبادی داشتیم این مشکلات نیز برطرف شد و قرار است با همدلی و اتحاد بیشتری به فعالیت در باشگاه پرسپولیس ادامه دهیم.

وی ادامه داد: بین من و آقای هدایتی سوء تفاهماتی وجود داشت که بنده در حضور آقای علی آبادی از آقای هدایتی عذرخواهی کردم و امیدوارم از این به بعد بتوانیم با کمک یکدیگر به پرسپولیس کمک کنیم. آقای هدایتی زحمات زیادی برای باشگاه پرسپولیس کشیده اند و وظیفه من بود که از ایشان دلجویی کنم.

انصاریفرد در پایان از بازیکنان این تیم خواست با همدلی و اقتدار بیشتری به کارشان ادامه دهند و شرایطی را فراهم کنند که این تیم بتواند در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا به نتایج خوب و قابل قبولی دست پیدا کند و عامل خوشحالی هواداران شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)