مرجع خبری پرسپولیس : مربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: از باشگاه پرسپولیس گله دارم که مربی تهرانی و پیشکسوتش را ندید و مربی ای از قم را انتخاب کرد.

 

محمود خوراکچی اظهار داشت: بعد از سپری شدن هفته ششم لیگ برتر، چند پیشنهاد پشت سر هم داشتم. زمانی سر نخواستنم دعوا بود حالا چند تیم خواستار همکاری شده‌اند.

یکی از این تیم‌ها شهرداری ساوه بود، من و رضا عقابی قبلا در پرسپولیس هم‌بازی بودیم. همچنین همیشه دوست داشتم در تیمی فعالیت کنم که شهرداری پشتش باشد. به همین دلیل وقتی عقابی پیشنهاد داد با هر سمتی که می‌خواهم در کنار این تیم باشم، قبول کردم.

وی ادامه داد: به اصرار خودم، سرمربیگری را نپذیرفتم و قرار شد به عنوان مدیرفنی کنار تیم شهرداری باشم. در 2 هفته اخیر بازی‌های آنها را دیده‌ام. تیمی که اولین سال حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند و کم تجربگی تنها دلیل نتیجه نگرفتن‌شان است.

خوراکچی با اشاره به دیگر پیشنهادات یک هفته اخیرش عنوان کرد: نجاریان از راه ساری برای سرمربیگری این تیم تماس گرفت که عذرخواهی کردم چون آن امکاناتی که مد نظرم هست، را نداشتند. از گسترش‌فولاد به صورت مستقیم از سوی مدیران تیم با من تماسی گرفته نشد اما رابطه‌ها صحبتی در این مورد با من داشتند. خیلی دوست داشتم که این تیم امروز شرایطش بهتر باشد.


 
وی اضافه کرد: فیروزصفه اصفهان هم تمایل به همکاری کرده که البته این پیشنهادشان هنوز به صورت رسمی مطرح نشده است. به هر شکل من مدیرفنی شهرداری شده‌ام و با هماهنگی آنها و در صورت صلاحدید خودم، می‌توانم به عنوان سرمربی یک تیم هم فعالیت کنم.

سرمربی فصل گذشته تیم گسترش‌فولاد با اشاره به باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: از این باشگاه گله دارم. این تیم باسابقه را باید به دست کسی می‌دادند که برایش زحمت کشیده است. پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد اما جایگاه فعلی‌اش در جدول اصلا خوب نیست. من اولین مربی‌ فوتسال پرسپولیس بودم که با حداقل امکانات این تیم را چهارم ایران کردم. پیشکسوت فوتبال آنها به شمار می‌روم و مربی تهرانی هستم. حالا هم گله دارم که یک مربی از قم برای این تیم انتخاب کرده‌اند.

خوراکچی در پایان گفت: اگر نفرات تیم خوب نبودند، این حرف را نمی‌زدم. آنها با وجود داشتن این مهره‌ها، تاکنون شش باخت و یک پیروزی کسب کرده‌اند که نشان از عملکرد بسیار ضعیف‌شان دارد. اگر رویانیان نخواهد تدابیر لازم را در مورد وضعیت این تیم بیندیشد و به دادشان نرسد، پرسپولیس غرق خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)