مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تيم فوتبال پرسپوليبس گفت: كسي حركت شيث را تاييد نمي‌كند، او ناراحت بود و من از طرف شيث قول مي‌دهم اين حركت ديگر تكرار نشود.

 

محمود خوردبين درباره ديدار مقابل سپاهان اظهار داشت: اين بازي را بايد به 2 قسمت تقسيم كرد. زماني كه شيث اخراج شد بهتر بازي كرديم و بازيكنان خوب دويدند و نشان دادند نسبت به نيم فصل اول بهتر شديم.
وي افزود: اردوي امارات براي ما خيلي خوب بود و نتايج آن را در ديدار مقابل سپاهان مشاهده كرديم. حق ما در اين ديدار فقط برد بود و اگر سپاهان را مي‌برديم 70 درصد راه قهرماني را رفته بوديم، اما متأسفانه نشد.
خوردبين در مورد كارت زرد معمارزاده قبل از شروع مسابقه گفت: در جلسه قبل از آغاز مسابقه لباس معمارزاده تأييد شده بود، اما قبل از شروع بازي داور به خاطر بارش برف و احتمال خطاي ديد با رنگ لباس معمارزاده، به او دستور تعويض رنگ لباس را داد. نمي‌دانم چرا داور به معمارزاده كارت زرد نشان داد.
وي درباره ميزباني سپاهان گفت: از سپاهان و مديرعامل اين باشگاه به خاطر ميزباني خوبشان تشكر مي‌كنيم. آنها زمين تمرين در اختيار ما قرار دادند و به خوبي شرايط ميزباني را فراهم كردند.
خوردبين درباره حركت شيث رضايي در پرتاب كردن بازوبند كاپيتاني عنوان كرد:‌ شيث در اين حركت اشتباه كرد و كسي حركت او را تأييد نمي‌كند. او ناراحت بود و من از طرف شيث قول مي‌دهم اين حركت ديگر تكرار نشود. چون او بايد به فكر بالا بردن كيفيت بازي خود باشد.


وي ادامه داد:‌ در اين سفر مشكلي نداشتيم و خدا را شكر كه در جوي سالم بازي كرديم، اما شرايط بد آب و هوايي باعث غافلگيري ما شد و تمرينات ما در روزهاي قبل كه در زمين‌هاي خشك انجام شده بود را خراب كرد. اميدوارم در مسابقات بعدي بهتر شويم و نتايج بهتري بگيريم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)