مرجع خبری پرسپولیس : خوردبين بعد از بازي به قدري گرفتار جمع و جور كردن تيم در آن اوضاع شبه جنگي بود كه فرصتي براي صحبت درباره بازي نداشت اما اين فرصت ديروز دست داد.

گفتگو ی ” پیروزی ”  با وی را بخوانید…

* از ميدان مين با سه امتياز خارج شديد؟
تراكتور تيم خوبي بود اما پرسپوليس بهتر بود، ولي بازي در آن شرايط و فضا دشوار و البته خطرناك بود. به عنوان بازي روز اول بسيار خوب بود و راضي بوديم. ضمن آنكه فاصله ما با حريف پيش از يك گل بود . حداقل دو گل صددردصد هم نزديم، البته همانطور كه گفتم تراكتورسازي هم خوب بود، فوتبال بازي كردند و ضد فوتبال نبود اما تماشاگرانشان بازي را خراب كردند.



* گويا قبل از شروع بازي به كاروان تيم حلمه شد.

متاسفانه همينطور است، همين كه به ورزشگاه رسيديم و بازيكنان براي اينكه به رختكن بروند اتوبوس را ترك كردند. باران سنگ و بطري بود كه روي سرمان آمد. چند نفر از بچه‌ها صدمه ديدند، به ويژه به من، دايي و آقاي كاشاني هم خورد. بچه‌ها واقعا با ترس به طرف رختكن رفتند. چنين اوضاعي هيچ گاه در آزادي سابقه نداشت.

 

 

 

* واكنش مسوولان فدراسيون چه بود؟
با نماينده فدراسيون آقاي سليماني و نيروي انتظامي جلسه داشتيم. گفتم ما ديگر خانه خودمان امنيت نداريم. همان جا صورتجلسه شد و شنيديم كه فدراسيون محروميت‌هايي را در نظر گرفت.

* فكر مي‌كنيد با محروميت اين وضعيت درست شود؟ (اين مصاحبه قبل از اعمال محروميت براي پرسپوليس انجام شد)
بالاخره نمي‌شود دست روي دست گذاشت. من مي‌ترسم كه با ادامه اين وضعيت اتفاق ناگواري بدتر از آنچه براي سرباز احمدي رخ داد، حادث شود و كسي جانش را از دست بدهد. البته من نمي‌توانم باور كنم آنچه روي مي‌دهد از طرف طرفداران تراكتورسازي باشد. من احساس مي‌كنم يكسري افراد خودشان را قاطي هواداران تراكتور سازي كرده‌اند. تازه امروز كه به فوتبال نيامده‌ايم. يك عمر براي بازي‌هاي مختلف به تبريز مي‌رفتيم. همه آنچه ما ديديم. تماشاگرا پرشور اما مودب و بافرهنگ بود. هميشه دوست داشتيم براي بازي به تبريز برويم. تازه دو سال است اينطور شده است. من اميدوارم طرفداران تراكتورسازي به جاي آنكه تحت تاثير اين افراد باشند، حساب آنها را از خود جدا كنند، چون من كه باور نمي‌كنم فوتبالدوستان تبريزي چنين كنند.


* جنجال‌ها بعد از اعتراض تراكتورسازي به داوري بيشتر شد، درباره صحنه‌اي براي رسول خطيبي پيش آمد، چه نظري داريد؟

داور در دو قدمي صحنه بود. اول اينك هيچ خطايي در كار نبود او خودش را پرت كرد. جو ورزشگاه را هم به هم ريخت و بايد پاسخگو باشد، ضمن آنكه آن صحنه بيرون هجده قدم اتفاق افتاد.



*  از آن حوادث تلخ بگذريم، با توجه به پيروزي بر تراكتور مي‌توانيم روي بردهاي متوالي حساب كنيم.

مي‌توانم بگويم اين پرسپوليس واقعا آماده است كه به پيروزي‌هاي متوالي برسد و مي‌توانيم تا نيم فصل با 12 امتياز اختلاف در صدر قرار بگيريم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)