مرجع خبری پرسپولیس : محمود خوردبين سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مشكل مازيار حل شد و وي هم اكنون در كنار تيم، تمرين مي‌كند.


سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس در مورد مشكل ورود مازيار زارع به دبي اظهار داشت: زارع به دليل اينكه پيش از اين در تيم الامارات بوده و اقامت در اين كشور را داشته است، نيازي به ويزا نداشت اما مي‌بايست، مطابق قانون اين كشور هر شش ماه يك بار وارد امارات مي‌شده است و چون اين اتفاق نيافتاده بود، وي با مشكل ورود مواجه شد.

 

به همين دليل، در زماني كه كاروان پرسپوليس وارد امارات شد، مسئولان فرودگاه دبي با ورود مازيار مخالفت كردند كه پس از پيگيري‌هاي لازم مشكل وي حل شد و با صدور ويزاي جديد به كاروان پرسپوليس ملحق شد و امروز نيز در كنار بازيكنان به تمرين پرداخت.

 

سرپرست پرسپوليس در مورد بازيكنان حاضر در اين اردو افزود: كليه بازيكناني كه در تورنمنت آنتاليا حضور داشتند، در اين اردو نيز شركت دارند. ضمن اينكه دو بازيكن ملي پوش ما يعني محمد نوري و غلارضا رضايي به جهت حضور در تيم ملي در اختيار ما نيستند.

 

خوردبين در مورد شرايط و امكانات باشگاه ايرانيان گفت: ما ديروز به اينجا آمديم و يك جلسه تمرين سبك را انجام داديم. در اين باشگاه همه چيز نسبتا خوب است اما شرايط زمين و هتل در تركيه خيلي بهتر از اينجا بود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)