مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مشكلات رواديد باعث شد هوار ملا محمد نتواند ما را در اردوي امارات همراهي كند

محمود خوردبين در مورد ديدار نهايي تورنمنت چهارجانبه امارات كه با شكست 2 بر صفر پرسپوليس برابر النصر به پايان

 رسيد، اظهار داشت: اين ديدار در سطح بالايي برگزار شد، اما قسمت ما اين بود كه مقابل حريف مغلوب شويم و با عنوان دومي به ايران بازگرديم، البته در اين تورنمنت كادر فني بيشتر بازيكنان ذخيره را به ميدان فرستاد.

وي ادامه داد: اين موضوع باعث شد تا بازيكنان جوان‌تر تيم هم بازي كنند و لياقت‌هاي خود را نشان دهند تا مربيان همه چيز را در مورد بازيكنان متوجه شوند.

خوردبين عنوان كرد: به جرأت مي‌گويم در اين ديدار گرماي هوا طاقت همه را گرفت و خستگي ديدارهاي پياپي باعث شد تا نتوانيم نتيجه لازم را كسب كنيم، ضمن اين كه تيم حريف با دفاع خوب خود مهاجمان ما را محدود كردند.


وي با اشاره به اين كه ذوب‌آهن از تيم‌هاي خوب ليگ برتر است، گفت: در اين اردو مي خواستيم برنامه‌ها را مرور كنيم و بتوانيم براي ديدار با ذوب‌آهن كه هفته آينده برگزار مي شود؛‌ آماده شويم چون با غلبه بر اين تيم اصفهاني مي‌توانيم به صدر جدول رده‌بندي برسيم.
سرپرست پرسپوليس درباره علت غيبت هوارملامحمد در اردو تأكيد كرد:

اين بازيكن تا آخرين لحظات نامش در فهرست تيم وجود داشت، اما نرسيدن رواديد وي باعث شد نتواند ما را در اين اردو همراهي كند.
وي در مورد درگيري پايان بازي خاطرنشان كرد: بازيكنان پرسپوليس بايد ياد بگيرند از خودگذشتگي بيشتري نشان دهند و با كارهاي خود به تيم ضربه نزنند. البته اين موضوع با پادرمياني بزرگ‌ترهاي تيم به پايان رسيد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)