شرايط مساعد باشد دوباره دنبال مهدوي‌كيا مي‌رويم
مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: به نظر مي‌رسد 80 درصد از مذاكرات انجام شده و مشكلي براي حضور مهرداد اولادي نيست.

 

نشست كميته فني باشگاه پرسپوليس با حضور اعضاي اين كميته امروز (دوشنبه) محل باشگاه پرسپوليس برگزار شد.

 

محمود خوردبين در غياب بيژن ذوالفقارنسب كه از حضور در جلسه امروز كميته فني عذرخواهي كرده بود، درباره جزئيات اين جلسه گفت: ابتداي جلسه آقاي استيلي گزارشي از نحوه تمرينات ارائه داد و در ادامه در مورد نقل و انتقالات صحبت شد. در مورد جذب بازيكناني در پست‌هاي دروازه‌بان، هافبك دفاعي، دفاع چپ و مهاجم صحبت شد و قرار است پس از توافقات نهايي اين بازيكنان معرفي شوند. همچنين با سه بازيكن خارجي كه در نظر داريم، حدود 90 درصد از تيم تكميل مي‌شود.

 

عضو كميته فني باشگاه پرسپوليس درباره اردوي پيش از فصل سرخپوشان گفت: باشگاه در نظر دارد اردوي تداركاتي اين تيم را در صد كيلومتري شهر آنكاراي تركيه برگزار كند، اما بدليل تكميل نشدن تيم زمان آن مشخص نيست. اميدواريم با بازگشت ملي پوشان از اردوي اتريش و جذب بازيكنان مورد نظر بتوانيم اردوي مناسبي را پشت سر بگذاريم.

 

خوردبين درباره وضعيت فصل نقل و انتقالات، گفت: بازيكنان مورد نظر باشگاه با درخواست‌هاي مالي بالا و عدم رعايت سقف قراردادها براي ما مشكل ساز مي‌شوند. از سويي منتظريم نتيجه مذاكرات با بازيكنان مورد نظر مشخص شود تا بتوانيم تصميمات لازم را اتخاذ كنيم. ما ناچاريم براي رعايت اولويت‌هاي در نظر گرفته شده اين زمان‌ها را از دست بدهيم اما جاي نگراني نيست و انشاءالله با يك تيم كامل راهي اردوي پيش از فصل مي‌شويم.

 

عضو كميته فني باشگاه پرسپوليس در مورد عدم جذب مهدي مهدوي كيا و حضور اين بازيكن در تيم داماش گفت: آقاي استيلي از من خواست با مهدوي‌كيا صحبت كنم و به ايشان بگويم چند روزي را به ما زمان بدهد تا در فرصتي مناسب اين بازيكن بزرگ را به تيم اضافه كنيم، اما با خبر شدم كه مهدي با داماش قرارداد بسته است. ما نيز براي او در هر كجا كه باشد آرزوي موفقيت داريم اما اين اعتقاد را داريم كه اگر شرايط مساعد باشد، دوباره به دنبال مهدوي‌كيا خواهيم رفت.

 

وي تاكيد كرد: در حال حاضر حدود 7، 8 بازيكن قديمي پرسپوليس را نيز در ليست انتظار داريم كه آنها هم منتظر هستند ولي باشگاه بايد در فرصت مناسب و بر اساس صلاح تيم اقدام به مذاكره و جذب بازيكن كند.

 

محمود خوردبين در مورد جذب مهرداد اولادي عنوان كرد: باشگاه صحبت‌هاي لازم با اين بازيكن انجام داده و منتظر پاسخ مهرداد است. به نظر مي‌رسد 80 درصد از مذاكرات انجام شده و مشكلي را براي حضور او در پرسپوليس نيست.

 

عضو كميته فني درباره كادر فني و مربي خارجي اظهار داشت: در اين نشست صحبت‌هايي در مورد كادر فني انجام و مقرر شد، يك مربي خارجي و يك مربي داخلي به كادر فني اضافه شوند.

 

وي در مورد بازيكنان خارجي و بررسي عملكرد آنها از سوي اعضاي كميته فني، گفت: سرمربي تيم، بازيكنان مورد نظر را انتخاب و توضيحات لازمي از توانايي‌هاي آنها را در اختيار اعضاي كميته فني قرار مي‌دهد. بازيكنان داخلي كه در ليگ يك يا هر تيم ديگري مورد نظر باشند پس از حضور در تيم “ب “، به مجموعه ما اضافه مي‌شوند.

 

خوردبين همچنين درباره اضافه شدن اعضاي كميته فني گفت: كميته فني در نظر دارد دو عضو از پيشكسوتان بزرگ باشگاه پرسپوليس را به اين كميته اضافه كند تا تيم كاملي از باتجربه‌هاي پرسپوليسي، به كمك سرمربي و تيم پرسپوليس بيايند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)