پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم پرسپولیس گفت:موضوع مربوط به نوراللهی را پیگیری می کنیم.

محمود خوردبین درباره بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: شب گذشته شاهد یک بازی خوب از سوی دو تیم بودیم و مردم اذعان داشتند که این بازی یکی از زیباترین بازی های سال های اخیر بود. تیم ما در نیمه اول خیلی خوب نبود اما در نیمه دوم توپ و میدان در دست بچه های ما بود و می توانستیم با اختلاف دو یا سه گل سپاهان را شکست دهیم.

وی افزود: داوری عالی بود هرچند برخی اشکالات دیده شد اما داور پا به پای بازیکنان دوید و به خوبی مسابقه را  کنترل کرد.

سرپرست تیم پرسپولیس درباره شایعه قهر نوراللهی به دلیل تعویض در بین دو نیمه گفت: من با این بازیکن صحبت کردم و حرفش این بود که چون خسته بوده رفته است داخل رختکن با این حال ما خودمان پیگیر ماجرا هستیم .البته این را باید بگویم که به نظرم یک نفر از داخل تیم ما خبرسازی می کند و طی هفته های اخیر برخی موضوعات را به رسانه ها داده است.

خوردبین در ادامه بیان داشت: قطعا پیگیر این ماجرا خواهیم بود و کسی که چنین حاشیه سازی هایی را می کند پیدا خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا محسن بنگر در پایان مسابقه و در داخل رختکن بر سر بازیکنان فریاد کشیده و آنها را بی غیرت خطاب کرده است بیان داشت: محسن بزرگتر تیم ماست و اگر حرفی می زند از سر دلسوزی است اما هیچ وقت ندیده ام که این بازیکن بخواهد همبازیان خودش را بی غیرت خطاب کند. متاسفانه این خبر هم کار حاشیه ساز تیم ماست.

خوردبین درباره حضور 5 بازیکن پرسپولیس در تمرین صبا گفت: این موضوع را از شما می شنوم و قطعا پیگیری می کنم زیرا بازیکنان با ما هماهنگ نکرده بودند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)