پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم پرسپولیس گفت: اطمینان داشته باشید بنگر روی لجبازی و خصومت کسی را نمی زند.

محمود خوردبین،درباره دیدار شب گذشته پرسپولیس مقابل تراکتورسازی اظهار داشت:پرسپولیس در این بازی خوب کار کرد و باید به پیروزی می رسید.موقعیت های زیادی داشتیم که نتوانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم.تراکتورسازی پرفشار و محکم بازی کرد و همین مساله کارمان را دشوار کرد.

وی درباره حواشی بازی گفت:صدای انفجار آن قدر وحشتناک بود که همه شوکه شدند.به نظر من آنهایی که نارنجک زدند هوادار پرسپولیس نبودند و می خواستند تیم ما را خراب کنند.این اتفاق مقابل چشم مسول امنیتی یوفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا بدتر جلوه می کرد.به نظر من دست هایی در کار بود تا نگاه ها را به سمت تماشاگران ما بکشاند.

سرپرست تیم پرسپولیس در پاسخ به این موضوع که شاید کمیته انضباطی برای تماشاگران پرسپولیس جریمه ای و یا محرومیتی درنظر بگیرد اظهار داشت:اول باید بگویم این کار تماشاگران قابل توجیه نیست و من به شدت علیه آنهایی که نارنجک پرتاب کردند موضع دارم.با این وجود معتقدم اگر قرار بود پرسپولیسی ها چنین کاری انجام دهند در بازی های قبلی هم نارنجک پرتاب می کردند.باز هم می گویم این ماجرا مشکوک است و دست هایی در کار بود.

خوردبین درباره صحنه درگیری میان محسن بنگر و سینا عشوری بیان داشت:هیچ کسی به اندازه من محسن را نمی شناسد.بنگر در یک صحنه فوتبالی بازیکن حریف را زد.فوتبال این بازیکن محکم است.اما اطمینان داشته باشید بنگر روی لجبازی و خصومت کسی را نمی زند.به نظر شما آن آقا باید چنین رفتاری از خود بروز می داد؟

وی ادامه داد:اطمینان دارم بنگر در آن صحنه فحاشی نکرد. وقتی بازیکن ما خطا می کند و بلند می شود که راهش را برود بازیکن تراکتورسازی از پشت سر به او حمله ور می شود و در این شرایط می گویند بنگر فحش داده است.اصلا کجا فحش داد که ما نشنیدیم.

خوردبین افزود:بروید بازی را ببینید تا متوجه شوید خود این بازیکن تراکتورسازی،چقدر بازیکنان ما را در زمین زد.آیا خوب بود که نفرات ما هم به او حمله کنند و حاشیه درست کنند؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)