پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: من هیچ وقت به عباس زاده نگفتم در تمرین حاضر شود.

محمود خوردبین درباره بایگانی شدن پیراهن شماره 7 پرسپولیس اظهار داشت: علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس بوده و بارها برای این تیم جام های قهرمانی آورده است. شاید دیگر مثل پروین به دنیا نیاید. من به طاهری پیشنهاد کردم شماره 7 او را بایگانی کند تا در موزه افتخارات پرسپولیس قرار گیرد و طاهری هم از این موضوع استقبال کرد. به همین دلیل شماره 7 پرسپولیس بایگانی شد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا بعد از این همه سال حالا به فکر بایگانی کردن شماره 7 افتاده است، بیان داشت: این مساله دیگر به آقایانی برمی گردد که در سال های گذشته به عنوان مدیرعامل باشگاه حضور داشتند. آنها باید پاسخ بدهند که چرا تابه  حال پیراهن اسطوره را بایگانی نکردند. در همه جای دنیا این اتفاق می افتد ولی مدیران قبلی این کار را نکردند. واقعا طاهری کار زیبایی انجام داد.

سرپرست تیم پرسپولیس درباره شکایت همامی و عباس زاده از سرخپوشان به سازمان لیگ تاکید کرد: من از روز اول به این دو نفر اعلام کردم که برای تسویه حساب به باشگاه پرسپولیس بروند تا امسال بدون تیم نمانند و دیگر این را باید از خودشان بپرسید که چرا نتوانستند با باشگاه کنار بیایند. قانون فوتبال می گوید وقتی بازیکنی با باشگاهش قرارداد دارد و می خواهد به تیم دیگری برود، باید پول رضایتنامه اش را پرداخت کند.

خوردبین با اشاره به اظهارنظر عباس زاده مبنی بر اینکه از باشگاه و سرپرست تیم هیچ تماسی نداشته، گفت: من هیچ وقت به عباس زاده نگفتم در تمرین حاضر شود. از همان ابتدا به وی گفتم در لیست برانکو جایی ندارد و برای تسویه حساب به باشگاه برود.

وی درباره تهدید همامی و عباس زاده مبنی بر شکایت از پرسپولیس افزود: این مشکلات را خود بازیکنان و باشگاه باید حل کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)