پرسپولیس نیوز :سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت:من از سازمان لیگ و تاج می‌خواهم که با هواداران تیم پرسپولیس تعامل داشته باشند و همانند بازی‌های گذشته اجازه دهند طبقه دوم استادیوم رایگان شود.

محمود خوردبین درباره دیدار پرسپولیس با تراکتورسازی گفت: ما بازی سختی با این تیم خواهیم داشت اما برنامه ویژه‌ای داریم تا بتوانیم پیروز شویم. من از سازمان لیگ و تاج می‌خواهم که با هواداران تیم پرسپولیس تعامل داشته باشند و همانند بازی‌های گذشته اجازه دهند طبقه دوم استادیوم رایگان شود. به نظر می‌رسد اگر این تصمیم از سوی مسوولان سازمان لیگ گرفته شود با وجود انجام بازی در میانه هفته احتمالا ورزشگاه آزادی پرخواهد شد چرا که تراکتورسازی هم طرفداران زیادی دارد و بعد از برد اخیر در لیگ قهرمانان هواداران این تیم هم برای حمایت بیشتر از تیمشان مشتاق شده‌اند.

وی در حاشیه تمرین پرسپولیس درباره صحبت‌های علی دایی و ابراهیم تهامی راجع به اتفاقات دوران مربیگری برانکو در تیم ملی فوتبال اظهار کرد: عده‌ای می‌خواهند جو را خراب کنند. برانکو و دایی هیچ مشکلی با هم ندارند و برانکو همواره از دایی به عنوان انسانی بزرگ یاد کرده است. به نظرم باید دست از این کارها برداریم و آرامش را بر هم نزنیم.

سرپرست پرسپولیس درباره عملکرد نمایندگان ایران در آسیا نیز گفت: تیم‌های ایرانی عملکرد بسیار خوبی داشتند و از این بابت خوشحالیم. تیم ما هم تمرینات خوبی را دنبال کرده و خودمان را آماده بازی با تراکتورسازی می‌کنیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)