پرسپولیس نیوز :سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت:برای اولین بار در  عمرم شاهد برگزاری یک اردوی بی حاشیه بودم.

 محمود خوردبین در خصوص وضعیت تیم در اردوی ترکیه اظهار داشت: تیم ما در این چند روز بسیار زحمت کشیده است و ان شاءالله که این زحمات موثر واقع شود. امیدوارم پرسپولیس بتواند در مسابقات خوب ظاهر شود.

وی ادامه داد:اردوی بسیار خوبی بود و ما در این 8 روزی که اینجا تمرین کردیم مربی از بچه ها، نوع تمرینات و نوع رفتارشان بسیار راضی بود و از آنها تعریف و تشکر کرد.برانکو حتی از بچه های کادر و کادر پزشکی و همه کسانی که اینجا بودند تشکر کرد که اینجا در این 8 روز تمرینات سنگین و سخت را طاقت آوردند.

سرپرست تیم پرسپولیس در خصوص جو اردو و اینکه مشکلی در اردو بوده یا خیر خاطرنشان کرد: خدا را شکر هیچ اتفاق حاشیه ای در تیم  نیفتاد و اردوی بی سر و صدا، آرام و بی حاشیه ای بود.برای اولین بار در  عمرم شاهد برگزاری یک اردوی بی حاشیه بودم. صحبت هایی شده که بین کادر و مسئولان درگیری بوده که اصلا چنین اتفاقی نیفتاده است. اینجا همه چیز بر وفق مراد است و ان شاءالله این دو روز هم تمریناتمان تمام شود و یک هفته مانده به مسابقات مربی بتواند تیمش را برای مسابقات آماده کند.

خوردبین در پاسخ به این سوال که فصل جدید را برای سرخپوشان چطور پیش بینی می کند بیان داشت: من تیم خوبی دیدم. بچه ها جوان باتجربه هستند و بی تجربه نیستند. بازیکنانی که ما گرفتیم مثل کامیابی نیا، رضاییان، احمدزاده و حیدریه جوان هستند ولی جوانان باتجربه ای که در لیگ و تیم های بزرگ بازی کرده اند. من فکر می کنم در مجموع بازیکنان خوبی گرفتیم. ان شاءالله که بتوانیم برای قهرمانی برویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)