پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه این تیم برای کسب نتایج درخشان به بازیکنان بزرگ نیاز دارد،یکی از دلایل بدست نیاوردن نتایج قابل قبول درمسابقات اخیرراتغییرات ونبودن ثبات درمدیریت پرسپولیس دانست.

محمود خوردبین روز چهارشنبه در حاشیه تمرینات تیم پرسپولیس تیم پرسپولیس را تیمی جوان و خوب توصیف کرد و افزود : تغییرات و جابجایی های پی درپی در نتیجه تیم اثر گذار بوده است.

وی یکی از راهکارهای بهبود وضعیت تیم را حضور بازیکنان بزرگ در نیم فصل دوم در این تیم عنوان کرد وگفت:تیم نیازبه تقویت دارد، منتظر ملحق شدن دو بازیکن خارجی به ویژه در پست مهاجم هستیم، به احتمال زیاد این بازیکنان سوییسی باشند که در صورت تحقق این مهم شاهد تحول خوبی در تیم خواهیم بود.

خوردبین درموردملحق شدن بازیکنی ازتیم منچسترسیتی انگلیس به پرسپولیس گفت: اطلاعی در این زمینه ندارم و چیزی هم نشنیدم.

وی درمورد انتخاب مدیرعامل باشگاه نیز گفت : هنوز جلسه هیات مدیره تشکیل نشده است، با انتخاب مدیرعامل مشکلات فعلی نیز برطرف خواهد داشت.

سرپرست تیم پرسپولیس درمورد انتقال باشگاه به بخش خصوصی نیزاظهار داشت: مباحثی مطرح است که باشگاه به قیمت 100 میلیارد تومان به مزایده گذاشته شود اما هنوز اتفاقی نیفتاده است، واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی بتواند به رشد تیم کمک کند ، البته واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی به نظر بعید است.

خوردبین در مورد درگیری رضا حقیقی ومربی دروازه بانان این تیم گفت : برخورد کوچکی صورت گرفت اما نباید بازیکن به مربی بی احترامی کند با رای کمیته عذرخواهی این بازیکن از مربی ، وی به جمع تیم باز خواهد گشت.

وی وضعیت تمرینات را دراردو خوب توصیف کردوگفت:تمرینات در نوبت های صبح و عصر به جد پیگیری می شود و تا دوشنبه هفته آِینده ادامه دارد ، مشکل فنی خاصی نداریم و مربیان خوبی تیم را هدایت می کنند.

تیم پرسپولیس امروز چهارشنبه در سه نوبت تمرینات خود را پیگیری می کند، در نوبت صبح سرخپوشان در زمین المپیک به دویدن پرداخته ودرنوبت عصر در سالن تمرینات بدنسازی خواهند داشت، در ادامه با حضور در زمین مجموعه المپیک به کار با توپ و تمرینات فنی و تاکتیکی می پردازند.

کاروان 50 نفری سرخپوشان روز دوشنبه به منظور برگزاری یک اردوی 8 روزه وارد جزیره کیش شده و در هتل شایگان اقامت گزیده است.

این تیم قراراست عصر پنجشنبه در مجموعه ورزشی المپیک در دیداری دوستانه به مصاف تیم راه آهن برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)