پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد آشنایی آقای نژادفلاح به مسائل و مشکلات باشگاه پرسپولیس و شرایط تیم و بازیکنان یک نقطه قوت است.

محمود خوردبین در خصوص حضور محمدحسین نژادفلاح به عنوان قائم مقام باشگاه پرسپولیس، ضمن بیان مطلب فوق افزود: نژادفلاح سال‌ها در هیات مدیره پرسپولیس بوده‌ است. با این شرایط نیازی نیست خیلی مسائل را تجربه کنند چون با مشکلات ریز و درشت باشگاه پرسپولیس آشنایی دارند. شرایط تیم و در کل فضای فوتبال را می‌شناسند. به این دلایل فکر می‌کنم او می‌تواند خوب عمل کند و کارها را راه بیندازد.

وی ادامه داد: اکنون در آستانه شروع لیگ قهرمانان آسیا هستیم و در شرایط حساسی از لیگ هم قرار داریم. خیلی مهم بود مدیری که می‌آید بتواند به سرعت روی کار مسلط شود. به نظرم  نژادفلاح شرایط بازیکنان را درک کرده و خوب می‌داند چگونه باید شرایط روحی و روانی آنها را تقویت کند که نقطه امیدواری است.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس که با سایت باشگاه پرسپولیس صحبت می‌کرد، درباره شرایط تیم برای بازی با صبا، خاطرنشان کرد: همه بچه‌ها از روحیه خوبی برخوردارند. بعد از پیروزی برابر پدیده فشار و استرس کمتر ولی انگیزه و تمرکز بچه‌ها بیشتر شده است.

خوردبین اضافه کرد: مسائل تغییرات مدیریت هم هیچ مشکلی را ایجاد نکرد چون بازیکنان به این مسائل توجه ندارند و تمام توجه خود را معطوف به بازی‌ها بویژه رقابتهای آسیایی کردند و با توجه به صحبت‌هایی هم که با محمدحسین نژادفلاح داشتیم، اقدامات لازم از سوی باشگاه نیز در دست اقدام است و به امید خدا در موقع خود انجام می‌شود.

وی درباره آمادگی تیم برای حضور در بازی با لخویا و حساسیتی که روی عدم جذب بازیکن در دفاع چپ وجود دارد، تصریح کرد: به امید خدا با پیروزی با صبا با یک روحیه مضاعفی لیگ قهرمانان آسیا را شروع خواهیم کرد. برای جذب بازیکن در دفاع چپ هم تلاش زیادی صورت گرفت ولی مشکلاتی پیش آمد اما اینطور هم نیست که دست و پای تیم به کلی بسته باشد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: در همین بازی با پدیده علیرضا نورمحمدی دفاع چپ را خیلی خوب جمع کرد و برای این پست حمید علی عسگری را هم داریم و با تدابیر جایگزین که کادر فنی اتخاذ می‌کند، کار را پیش می‌بریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)