پرسپولیس نیوز :  سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که رضا احدی یکی از بهترین فوتبالیست‌های کشورمان بوده است.

محمود خوردبین در حاشیه دیدار امروز (دوشنبه) پرسپولیس مقابل پاراگ در خصوص درگذشت رضا احدی و خاطره‌ای که از پیشکسوت استقلال دارد، گفت: ابتدا به خانواده احدی تسلیت می‌گویم و امیدوارم ما را هم در غم خود شریک بدانند.

وی افزود: من از رضا جز خوبی، محبت، لبخند، ادب و دانستن جایگاه پیشکسوت و بزرگ و کوچک چیزی ندیدم. از اینکه این اتفاق برای این بچه افتاد، خیلی ناراحت شدم. خاطره زیادی از رضا احدی ندارم، چون با هم نبودیم. خاطراتم از او فقط همان لبخندها و ادبش بود. احدی در نسل متفاوتی از ما بود و به همین دلیل زیاد از او خاطره ندارم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط فنی احدی و اینکه به او رودی فولر فوتبال ایران گفته می‌شد، خاطرنشان کرد: واقعاً تکنیک رضا عالی بود و او یکی از بهترین فوتبالیست‌های ایران بود. در حق بسیاری از این پیشکسوتان اجحاف می‌شود و تازه وقتی آنها را از دست می‌دهیم، برخی‌ها شروع به زدن این حرف‌ها می‌کنند، اما قبل از اینکه چنین اتفاقاتی رخ بدهد، باید به فکر باشیم.

خوردبین در پاسخ به این سؤال که آیا بهتر نیست برای پیشکسوتان کانونی تشکیل شود تا به صورت مستمر پیگیر وضعیت آنها باشد، گفت: صد در صد باید چنین کانونی تشکیل شود. چند نفر دیگر مانند رضا احدی هستند که در بستر بیماری قرار دارند، اما کسی حالی از آنها نمی‌پرسد. همین الان وحید قلیچ حال خوبی ندارد و در خانه بیمار افتاده است. اکنون باید به او کمک کنیم، اما منتظریم بعد از اینکه اتفاقی رخ داد همه گریه و زاری کرده و برای خودمان تبلیغات کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)