پرسپولیس نیوز :  سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر تشویق تماشاگران تروریسم نامیده می‌شود کشتن مردم یمن اسمش چیست؟!

محمود خوردبین در خصوص اینکه عبدی در تمرین امروز حاضر نشده و گویا قرار نیست به عنوان دستیار دوم در کنار تیم کار کند، اظهار داشت: من هم چنین موضوعی را شنیده‌ام. او قصد همکاری دارد اما می‌خواهد بداند پستش چیست و نفر چندم کادر فنی محسوب می‌شود.

وی در مورد اینکه آیا او به عنوان نفر دوم حاضر به همکاری خواهد بود یا خیر، تصریح کرد: او به عنوان نفر دوم حاضر است اما اینگونه که پیش رفته او به عنوان سومین همکار فعالیت خواهد کرد. برانکو همکاران خود را آورده است.

سرپرست پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود بعد از پانادیچ،‌کریم باقری دستیار دوم خواهد بود، گفت: معلوم است که در چنین شرایطی او اصلا نمی‌پذیرد که در کنار تیم بماند.

خوردبین در خصوص اینکه تمرینات جدیدی در تیم پرسپولیس وجود دارد و می‌توان به آینده تیم با برانکو امیدوار بود، گفت: باید این مسائل ادامه‌دار باشد. من جادوگر نیستم که بخواهم در مورد این مسائل صحبت کنم. باید با گذشت زمان ببینیم تاثیرگذار است یا خیر.

وی در مورد اینکه مدیرعامل باشگاه النصر اعلام کرده با تروریست‌های ورزشی در ورزشگاه روبرو بوده،‌ گفت: کشتن مردم یمن اسمش چیست؟! هوادارانی که به وزشگاه می‌آیند تا تشویق کنند اسمش تروریست می‌شود اما کشتن مردم یمن مسئله‌ای نیست؟! مگر تماشاگران خودشان چه کار کردند آنها که بدتر بودند.

سرپرست پرسپولیس در مورد اینکه مدیرعامل النصر نسبت به خوشحالی مهدی طارمی انتقاد کرده گفت: مگر بازیکن خودشان در دور رفت پس از گل سوم چه کاری انجام داد. او با شمشیر قصد داشت سر ببرد. آنها این صحنه‌ها را ندیدند؟!

خوردبین در خصوص اینکه آنها نسبت به مسائل فرودگاه هم معترض بودند، تاکید کرد: استقبال بسیار خوبی از آنها در فرودگاه انجام شد تا در کمترین فرصت آنها کارهای خود را انجام دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)