پرسپولیس نیوز : پیشکسوت پرسپولیس گفت: این تیم و این بچه‌ها استحقاقش را داشتند که چند هفته مانده به پایان لیگ، قهرمان شوند ولی باز هم جای شکرش باقی است که سهمیه آسیایی را گرفتیم. با حفظ این استخوانبندی می‌توانیم خودمان را در آسیا نشان بدهیم و مدعی اول قهرمانی لیگ باشیم.

محمود خوردبین در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: به نظرم بچه‌ها برای آخرین بازی متوجه شدند باید از حرف‌هایی که برای آنها سودی نخواهد داشت، دست بکشند و فقط به این فکر کنند که فصل را با سربلندی پشت سر بگذارند و بعد از راه‌هایی که وجود دارد، پیگیر مطالبات خود باشند. در این میان حتما حرف‌های مسوولان باشگاه و علی دایی هم موثر بود.
وی ادامه داد: به نظرم پرسپولیس طی سال‌های اخیر، حتی در زمان‌هایی که بیش از این فصل هزینه کرد، بازیکن خوب نداشت. نفرات خوبی جذب شدند که خیلی مهم بود. به نظرم با اینکه شرایط پرسپولیس در سال‌های قبل خیلی بد شد، پیشرفت تیم به شکلی بود که می‌توانستند دو، سه هفته زودتر قهرمان شوند. ای کاش از روز اول بحث اعتصاب مطرح نمی‌شد و بچه‌ها از تمرین دور نمی‌ماندند و فکرشان به خاطر مسائل مالی به هم نمی‌ریخت، در این صورت این بچه‌ها واقعا استحقاق قهرمانی داشتند.
خوردبین خاطرنشان کرد: وقتی به فصل‌های گذشته نگاه می‌کنیم شرایط الان را خیلی خوب می‌بینم و حتی به پتانسیل این تیم که نگاه می‌کنم، افسوس می‌خورم قهرمان نشدیم اما در کل، باز خدا را شکر که سهمیه آسیایی را گرفتیم و هواداران با توجه به شرایط جدول و این مساله از جهاتی خوشحال هستند و این خیلی مهم است.
پیشکسوت پرسپولیس درباره شرایط این تیم در فصل بعد و در آسیا تصریح کرد: به اعتقاد من اگر مشکلات غیر قابل پیش بینی مانع نشود، با حفظ استخوانبندی تیم، پرسپولیس مدعی اول قهرمانی برای فصل بعد خواهد بود و می‌تواند خودش را به خوبی در آسیا نشان بدهد.
خوردبین در پایان درباره آینده باشگاه گفت: قبل از عید در جلسه‌ای که حضور داشتیم، گفتند همه کارها حل شده است و تا قبل از رسیدن سال جدید، مزایده آغاز می‌شود. حتی به علی پروین اعلام شد قرارداد با اسپانسر را لغو کند تا بعد از واگذاری، مالک جدید در اینباره تصمیم‌گیری کند. بعد از آن دیگر صحبتی نداشتیم ولی شاید همه چیز منتفی شده است چون خبرهای دیگری می‌شنوم. البته من فکر می‌کنم بهترین کار همان اداره پرسپولیس توسط بخش خصوصی است. چون قوانین دست و پای بخش دولتی را می‌بندد. هنگام تصمیم‌گیری مسوول هستند ولی وقتی پای پول وسط بیاید بنابه دلایلی که وجود دارد، با مشکل روبرو می‌شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)