پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باورم نمی شود که مازیار و پژمان آن حرف ها را زده اند.

محمود خوردبین ،درباره اتفاقات رخ داده در بازی پرسپولیس مقابل ملوان اظهار داشت: روز گذشته در انزلی به سه امتیاز شیرین رسیدیم. حق مان برد بود و بهتر از آنها بازی کردیم. البته قبول دارم نسبت به بازی های گذشته مان کمی افت کرده بودیم.

وی در ادامه گفت: نمی دانم چرا برخی بازیکنان ملوان در پایان بازی آن صحبت ها را مطرح کردند من هنوز باور نمی کنم که مازیار زارع و پژمان نوری که شاگردان خود ما بوده و پرسپولیس باید تیم دوم شان باشد آنگونه مصاحبه کرده اند.  نمی دانم منظور از اینکه می خواهند پرسپولیس را قهرمان کنند چیست؟ ای کاش دوستان به طور دقیق می گفتند که منظورشان چیست. چه اتفاقی افتاده که حالا عده ای دائم این صحبت ها را مطرح می کنند.

خوردبین درباره فحاشی تماشاگران به بازیکنان تیمش خاطرنشان کرد: یکسری تماشاگران در طول 90 دقیقه فحاشی می کردند مخصوصا به محسن بنگر. نمی دانم دلیل این کارها چیست؟ ولی این رفتارها زیبنده فوتبال ما نیست و فقط فضای آن را آلوده می کند.

سرپرست تیم پرسپولیس درباره غیبت کمال کامیابی نیا تاکید کرد: به نظرم کمال اشتباه کرد و در آن صحنه نباید آن گونه بی محابا به سمت بازیکن ملوان می رفت چون می دانست که ممکن است اخطار بگیرد و بازی حساس با استقلال را از دست بدهد.

خوردبین درباره انتقادات به نوع شادی کردن محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده تصریح کرد: چه اشکالی دارد؟ هر بازیکنی به یک شکل شادی می کند و این در تمام دنیا مرسوم است. مگر بازیکنان آنها بعد از گل همین مدلی شادی نکردند؟ اینها بهانه است.

وی درباره اتفاقات پس از بازی و حبس شدن بازیکنان پرسپولیس در رختکن گفت: خدا را شکر می کنیم که برای مان اتفاقی نیفتاد. جا دارد از سرگرد حقیقی که بسیار تلاش کرد تا ما به سلامت از انزلی خارج شویم تشکر ویژه داشته باشم.

خوردبین در پایان درباره این خبر که تعدادی از بازیکنان پرسپولیس می ترسیدند از رختکن خارج شوند، گفت: این موضوع اصلا صحت ندارد. اتفاقا بازیکنان به ما می گفتند زودتر از رختکن خارج شوید و ما از آنها خواستیم تا زمانی که نیروهای انتظامی صلاح ندانسته اند به سمت اتوبوس نرویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)