دوشنبه 28 بهمن(11:36) 

مرجع خبری پرسپولیس : خوردبین: با کمی تزلزل حریفان قهرمان می شویم

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازی دربی گفت: پرسپولیس تمام نقشه های استقلال را نقش بر آب کرد.

محمود خوربین خاطر نشان کرد: قبل از بازی همگان تیم استقلال را برنده این دیدار می دانستند اما پرسپولیس در بازی خود با این تیم خیلی چیزها را ثابت کرد.
وی ادامه داد: استقلالی ها تصور می کردند که می توانند به راحتی در این دیدار هم پیروز شوند اما روز بازی این بازیکنان ما بودند که تملک کامل توپ و میدان را در اختیار داشتند.
وی افزود: پرسپولیس در این دیدار موقعیت های زیادی را برای گلزنی از دست داد که اگر توپ های ما درون دروازه استقلال قرار می گرفت این تیم متحمل شکست سنگینی از سوی ما می شد.
سرپرست تیم پرسپولیس با تاکید بر این مطلب عنوان کرد: به قهرمان شدن در لیگ برتر هنوز نیم نگاهی داریم هر چند که با تساوی مقابل استقلال رسیدن به این امر کار ما را بیش از پیش دشوار ساخته است.
خوردبین در خصوص وینگادا نیز گفت:

 وینگادا مربی بزرگی است و کارنامه خوبی هم در پرونده خود دارد و به نظر من می تواند بار فنی بالایی را به فوتبال ایران تزریق کند.
وی در پایان با اشاره به قضاوت خوب داور دربی اظهار داشت: به ترکی برای قضاوت خوبش در دربی 66 تبریک می گویم. درست است که اشتباهاتی داشت اما در کل قضاوت بسیار معقولی را در این دیدار انجام داد.
سرپرست پرسپولیس در ادامه با تاکید بر اینکه ما هم هنوز شانس قهرمانی در لیگ برتر را داریم خاطر نشان ساخت: مطمئن باشید با کمی تزلزل حریفان خود را به صدر جدول رسانده و قهرمان می شویم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)