پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه این تیم تا شروع لیگ به آمادگی صد درصد می‌رسد گفت: برانکو ایوانکوویچ دوست داشت پرسپولیس بیشتر در ترکیه بماند.

محمود خوردبین درباره اردوی ۱۰ روزه پرسپولیس در کشور ترکیه، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: خدا را شکر اردوی بسیار خوبی بود و همه چیز سر جایش قرار داشت. شرایط اردو آنقدر خوب بود که برانکو ایوانکوویچ دوست داشت پرسپولیس بیشتر آنجا بماند، ولی کمپی که در نظر داشتیم تا یک زمان خاص رزرو شده بود و بیشتر از این نمی توانستیم در ترکیه بمانیم.

وی با بیان اینکه تمرینات پرسپولیس از ساعت ۱۸ روز شنبه در تهران از سر گرفته می شود، گفت: احتمالا اواسط هفته بعد یک دیدار تدارکاتی برگزار کنیم. هنوز تیم حریفمان مشخص نیست ولی هدفمان این است تا با آمادگی کامل روانه لیگ شویم.

سرپرست پرسپولیس درباره جذب بازیکنان داخلی به جای بازیکن عراقی برای پست دفاع چپ تاکید کرد: حیدریه بازیکن تیم امید بوده و برانکو ایوانکوویچ به وی اعتقاد زیادی دارد. برای این پست انصاری را هم جذب کردیم و در مجموع مشکل خاصی در دفاع چپ نخواهیم داشت.

خوردبین در پاسخ به سئوالی مبنی بر نگرانی هواداران نسبت به جذب بازیکنان جدید و احتمال ناکامی پرسپولیس در فصل آینده، یادآور شد: اگر هواداران ترکیه بودند و بازی‌های تدارکاتی ما را می دیدند، قطعا از نگرانی در می آمدند. ما موفق شدیم تیم امید ترینیداد را شکست بدهیم، تیمی که سپاهان را شکست داده بود. همچنین مقابل تیم باشگاهی ترکمنستان بازی کردیم که ۵ بازیکن ملی پوش داشت. به نظرم تیم ما بسیار خوب و آماده است و تا آخر هفته آینده و قبل از شروع لیگ صد درصد آماده می شود.

وی در خصوص اینکه پرسپولیس نتوانسته بازیکن اسم و رسم داری جذب کند، گفت: چرا فکر می کنید پرسپولیس بازیکن اسم و رسم دار ندارد. رامین رضائیان، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، محسن بنگر، مهدی طارمی و سایر بازیکنان، همه اسم و رسم دار هستند. شما شک بازیکنان پرسپولیس در لیگ امسال بیشتر اسم و رسم دار می شوند. ضمن اینکه نباید فراموش کنیم که این پرسپولیس است که به بازیکن شخصیت می دهد نه بازیکن به پرسپولیس.

سرپرست پرسپولیس درباره جذب دو بازیکن دیگر خاطرنشان کرد: احتمالا امروز یا فردا برانکو جلسه ای را با علی اکبر طاهری برگزار می کند تا کار جذب دو بازیکن دیگر را تمام کند. یکی از این بازیکنان یک مهاجم کروات است که باشگاه پیگیر جذب آن می باشد.

خوردبین در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر خبر اختلافش با مصطفی قنبرپور مربی پرسپولیس در اردوی ترکیه، یادآور شد: به هیچ عنوان اختلافی در کار نبود. همان قدر که علی اکبر طاهری به قنبرپور زنگ می زد، به من هم زنگ می زد. ما در کار همدیگر دخالتی نداشتیم و هر کدام وظایف خودمان را انجام می دادیم. قنبرپور به من خیلی احترام می گذارد و جایگاه بزرگتر- کوچکتر را رعایت می کند.

وی در پایان درباره عدم حضور کریم باقری در اردوی ترکیه هم گفت: کریم به یک مسافرت رفته و من هنوز صحبتی با او نداشته ام. ان شاء الله تمرینات ما در تهران شروع می شود و کریم هم می آید تا ببینیم چه می شود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)