پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هرچند تراکتوری‌ها هیچ‌گاه بیشتر از ظرفیت قانونی ورزشگاه خود به هواداران ما جا ندادند اما ما ۲۵ درصد از ظرفیت ورزشگاه آزادی را در اختیار آنها می‌گذاریم. 

 محمود خوردبین در خصوص اختصاص ۲۵ درصد ظرفیت ورزشگاه آزادی به هواداران تراکتورسازی گفت: هرچند تراکتوری‌ها هیچ‌گاه بیشتر از ظرفیت قانونی ورزشگاه خود به هواداران ما جا ندادند اما ۲۵ درصد از ظرفیت ورزشگاه آزادی را در اختیار آنها می‌گذاریم تا با آمدنشان ظرفیت ورزشگاه آزادی تکمیل شود.

وی افزود: بهتر است مقابل هواداران تراکتورسازی بازی کرده و این تیم را ببریم. من به تیم تراکتورسازی بابت موفقیت‌هایی که در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به دست آورده تبریک می‌گویم، امیدوارم بازی خوبی را از سوی هر دو تیم شاهد باشیم.

سرپرست تیم پرسپولیس در خصوص اینکه کامیابی‌نیا به این بازی خواهد رسید یا نه، اظهار داشت: کامیابی‌نیا به این بازی نمی‌رسد.

خوردبین درباره اینکه در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با حذف تیم نفت تهران در پلی‌آف این رقابت‌ها جای خالی تیم‌های تهرانی در این رقابت‌ها احساس می‌شود، گفت: متاسفانه برای فصل جاری این اتفاق نیفتاد اما مطمئن باشید سال آینده پرسپولیس یکی از نمایندگان تهران در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود و تعداد تیم‌های تهرانی در این رقابت‌ها بیشتر خواهد بود. این اتفاق افتاده و کارهای خوبی در این زمینه نشده است.

وی در مورد اینکه پرتاب ترقه یا نارنجک از سوی هواداران پرسپولیس برای این تیم دردسرساز شود، گفت: تقاضای ما از هواداران این است که مشکلی در این خصوص ایجاد نکنند چون نماینده یوفا در ورزشگاه حضور داشته و در نهایت پرسپولیس است که ضرر می‌کند، آنها فقط به شادی و خوشحالی معمولی خودشان بپردازند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)