محمود خوردبین پیشکسوت پرسپولیس شانس بیشتری برای تیم محبوب خودش در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی قائل است.

سرپرست قدیمی و سابق پرسپولیس درباره بازی حذفی و شرایط این روزهای پرسپولیس حرف‌های جالبی دارد که در زیر می‌خوانید.

فکرش را می‌کردید پرسپولیس در یک چهارم نهایی به استقلال بخورد؟

چه فرقی می‌کند؟!

به هرحال یک چهارم نهایی برای بازی این دو تیم بزرگ و پرطرفدار زود نبود؟

اگر آبی و قرمز الان به هم برخورد نمی‌کردند در نیمه نهایی یا فینال به هم می‌خوردند و خیلی فرقی نمی‌کند. تیمی‌که می‌خواهد قهرمان جام حذفی شود باید بالاخره همه تیم‌ها را ببرد. شما قبول ندارید؟

چرا ولی همه فوتبالدوستان دوست دارند بازی تیم‌های بزرگ و محبوب را در فینال ببینند؟

من به عنوان یک پرسپولیسی خوشحالم به هم خوردند!

چرا؟!

به نظرم بازی حذفی با لیگ فرق می‌کند. درحذفی شما محکوم به برد هستید و با تمام وجود بازی می‌کنید. فرقی هم نمی‌کند در مرحله یک شانزدهم باشید، یک هشتم یا یک چهارم و نیمه نهایی و فینال، باید ببرید. با اولین باخت باید خداحافظی کنید!

حالا برای کدامیک از دو تیم پرسپولیس و استقلال شانس بیشتری قائل هستید؟

من شانس پرسپولیس را برای پیروزی در بازی حذفی بیشتر می‌دانم.

چطور ؟

به نظرم پرسپولیس تیم پخته تری است. استقلال هم تیم بزرگ و قابل احترامی‌است اما شما می‌بینید تعداد ملی پوشان پرسپولیس بیشتر است. بازیکنان با تجربه تری دارد که درسال‌های اخیر اغلب جام‌ها برده اند. بنابراین من شانس بیشتر را به پرسپولیس می‌دهم.

در لیگ برتر چطور؟

در لیگ برتر هم همین طوراست. اگر اتفاقات غیر منتظره یا خدای ناکرده مصدومیت سراغ بازیکنان کلیدی پرسپولیس نیاید مطمئن باشید پنجمین قهرمانی متوالی را هم جشن خواهیم گرفت.

البته شما سپاهان اصفهان را دستکم نگیرید؟

سپاهان اصفهان تیم بزرگ و پرامکاناتی است. امسال با سپردن هدایت این تیم به محرم نویدکیا قوی تر هم شده است اما پرسپولیس باز هم قهرمان می‌شود. این بچه‌های پرسپولیس روح پیروزی و قهرمانی دارند. با تمام وجود می‌جنگند و برای جام گرفتن مبارزه می‌کنند.

آیا استقلال یا فولاد خوزستان هم می‌توانند برای قهرمانی بجنگند؟

همه این تیم‌ها ارزشمند و قابل احترام هستند اما من فکر می‌کنم رقابت برای کسب عنوان قهرمانی بین دو تیم پرسپولیس و سپاهان اصفهان است. این دو تیم یک مقدار خرج خودشان را از بقیه جدا کرده اند.

بهترین بازیکن پرسپولیس تا اینجای فصل چه کسی بوده است؟

خوبی پرسپولیس این است که در تمام این چهار، پنج ساله گذشته یک تیم بوده است. تیمی‌که درآن همه خوب هستند و با هم برای پیروزی می‌جنگند. واقعا نمی‌توانم اسم یک نفر را بیاورم چون همه بچه‌های پرسپولیس زحمت کشیده و می‌کشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)