پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به بازیکنان محروم و مصدومی که داریم خودم باید لباس بپوشم و در بازی با سیاه‌جامگان به میدان بروم.

محمود خوردبین در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: بازیکنان از نظر روحی و روانی مشکل دارند. بازیکنان مشکل جسمی ندارند و همه بازی ما مقابل صبا را دیدند که به خوبی کار کردیم. در این مدت هم بیشتر روی مشکلات روحی و روانی بازیکنان کار کردیم.

وی ادامه داد: ما چهار محروم و مصدوم برای بازی با سیاه‌جامگان داریم. اومانیا، بابک حاتمی، رضا نورمحمدی و سوشا مکانی را در اختیار نداریم و فکر می‌کنم خودم باید لباس بپوشم و به داخل زمین بروم.

سرپرست پرسپولیس در مورد محرومیت سوشا مکانی تأکید کرد: کمیته انضباطی نباید مکانی را محروم می‌کرد. این کار آنها کاملا غیرحرفه‌ای بود و به شدت به آن معترض هستیم.

خوردبین با اشاره به تأخیر در پروازشان به مشهد گفت:‌ما قرار بود برای بازی با سیاه‌جامگان ساعت 14 امروز به مشهد برویم اما این پرواز تأخیر دارد. احتمالا اگر پروازی نباشد ما با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ صحبت می‌کنیم تا بازی عقب بیفتد.

وی در مورد اینکه آیا امکان دارد که بازیکنان با اتوبوس به مشهد بروند، گفت:‌خیر چنین موضوعی شدنی نیست. ایرلاینی که قرار بود با آن پرواز کنیم باید پاسخگو باشد زیرا ما برنامه تمرینی خود را هم طبق پروازمان تنظیم کرده‌ بودیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)