پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه این تیم از رویارویی با تیم الاهلی عربستان خوشحال است، گفت: با این حال AFC به ما ظلم کرده است که نمی‌توانم در خانه خودمان بازی کنیم.

 

محمود خوردبین درباره قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا و رویارویی پرسپولیس با الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی گفت: خوشحالیم که به تیم الاهلی خورده ایم ولی مشکل ما همان مشکل مرحله گروهی است. ما نمی توانیم در خانه خودمان برابر تیم های عربستانی میزبان باشیم.

وی افزود: این ظلم بزرگی به پرسپولیس و تیم های ایرانی است. تیم ما تا اینجای کار کلی بازی انجام داد ولی فقط در دو بازی میزبان بود که یکی از آنها هم بدون تماشاگر بود. به هر حال باوجود این ظلم، با قدرت به مسیر خودمان ادامه خواهیم داد.

سرپرست تیم پرسپولیس تاکید کرد: اگر حریف ما تیم العین بود می توانستیم امیدوار باشیم که مقابل تماشاگران و در خانه خودمان بازی می کنیم. در هر صورت از نظر بازی، با تیم خوبی روبرو می شویم.

خوردبین درباره اینکه به نظر می رسد بازی با الاهلی راحتتر از بازی با العین است، تاکید کرد: قطعا اگر الاهلی تیم راحتی بود تا اینجای کار بالا نمی آمد اما به نظر می توانیم این تیم را شکست بدهیم و به نیمه نهایی آسیا برسیم.

وی در پاسخ به این سئوال که پرسپولیس برای میزبانی از الاهلی کدام کشور را معرفی می کند؟ گفت: هنوز معلوم نیست و کشور بی طرف را انتخاب نکرده ایم.

سرپرست پرسپولیس درباره اینکه رسانه های عربستانی پیش از این از احتمال انتخاب بحرین برای میزبانی تیم الاهلی در صورت رویارویی با پرسپولیس خبر داده بودند؟ تاکید کرد: قطعا ما به بحرین نخواهیم رفت. بحرین کشوری طرفدار عربستان است و ما به این کشور نمی رویم.

خوردبین درباره احتمال انتخاب مجدد عمان برای رویارویی با تیم الاهلی و گرمای بیش از حد این کشور در مردادماه، گفت: به هر حال مسابقه را دیروقت برگزار می کنند که گرما کمتر باشد. ان شاءالله که مشکلی پیش نمی آید.

وی در پایان درباره وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس هم گفت: من فعلا چیزی نمی گویم تا همه چیز قطعی شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)