مرجع خبری پرسپولیس : محمود خوردبين در خصوص بازی مقابل الوحده امارات، گفت: بهترين تيم گروه خودمان بوديم، اما بدشانسي مانع از صعود ما شد.

 

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس درباره آخرين شرايط اين تيم پيش از ديدار با الوحده در ليگ قهرمانان آسيا اظهار كرد: شرايط خوبي داريم و فقط چند بازيكنانمان مصدوم هستند كه به اين بازي نمي‌رسند. سپهر حيدري و غلامرضا رضايي قطعا به اين بازي نمي‌رسند و مازيار زارع هم كه به تازگي مصدوم شده در تهران مانده تا ادامه مداواي خود را انجام دهد.

 

وي ادامه داد: با اين حال نبودن اين سه نفر در بازي مقابل الوحده اين مزيت را دارد كه بيشتر استراحت مي‌كنند و مي‌توانند براي بازي با سپاهان آماده شوند. الوحده را به هيچ وجه دست كم نمي‌گيريم و اين بازي مي‌تواند يك ديدار تداركاتي خوب پيش از بازي با سپاهان باشد.

خوردبين با اشاره به اين كه حق پرسپوليس اين نبود كه از آسيا حذف شود، گفت: تيم ازبكي هيچ چيزي از ما سرتر نداشت و همه ديدند كه تيم الاتحاد را هم در آزادي كاملا تحت فشار گذاشته بوديم. يعني ما بهترين تيم اين گروه بوديم، اما متاسفانه شانس با ما يار نبود.

 

 

سرپرست پرسپوليس با اشاره به اين كه همه اميدمان را به بازي‌هاي باقي‌مانده در ليگ برتر و جام حذفي گذاشته‌ايم، گفت: اگر آن بازي با كيفيتي كه مقابل الاتحاد انجام داديم را در ديدارهاي بعدي هم به نمايش بگذاريم و از موقعيت‌هايمان به خوبي استفاده كنيم، حتما سهميه آسيا را كسب خواهيم كرد و به فينال جام حذفي هم خواهيم رسيد.

 

محمود خوردبين همچنين درباره شايعه‌هايي كه پيرامون سرمربي پرسپوليس در فصل آينده و رفتن علي دايي مطرح مي‌شود، گفت: همه اينها در حد حرف است. در آخرين جلسه كميته فني باشگاه هيچ صحبتي راجع به تغيير علي دايي يا انتخاب مربي براي فصل بعد زده نشد. شايد اين درست باشد كه ما كمي از باشگاه‌هاي ديگر عقب افتاده‌ايم، اما اميدوارم بازيكناني كه مي‌خواهيم را جذب كنيم تا فصل بعد را با قدرت شروع كنيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)