پرسپولیس نیوز :  سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت:اگر مدیران پرسپولیس دوشغله هم باشند،‌ مشکلی وجود ندارد چون تمام وقتشان را در باشگاه می گذراند.

محمود خوردبین در رابطه با نگرانی هواداران بابت نقل و انتقالات پرسپولیس و تجمع آنها مقابل درب باشگاه اظهار داشت:‌ به نظرم الان برای قضاوت درباره وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس زود است. هواداران باید کمی صبر کنند و در انتظار روزهای آینده باشند. چیزی که من می بینم هیات مدیره هر روز در باشگاه حاضر می شوند و در حال فعالیت هستند. نباید زحمات این دوستان نادیده گرفته شود.

وی افزود: روند نقل و انتقالات طوری است که باشگاه باید طبق لیست سرمربی بازیکن بگیرد. هنوز هم به نظرم از تیمهای دیگر عقب نیستیم و با چند بازیکن توافقاتی صورت گرفته است.

سرپرست پرسپولیس درباره اینکه خودش برای جذب بازیکنان بزرگ به مدیران باشگاه کمک نمی کند، تصریح کرد:‌ من به نقل و انتقالات اصلا ورود نکردم چون باشگاه از من این را نخواسته است. اگر از من بخواهند، خوشحال می شوم که بتوانم کمکی را انجام دهم. من هم اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس را از رسانه ها پیگیری می کنم و خیلی در جریان نیستم. اگر درباره هر بازیکنی کمکی از دستم بر بیاید،‌ قطعا دریغ نمی کنم.

خوردبین درباره اظهارات نژادفلاح مبنی بر اینکه مدیران فعلی پرسپولیس توانایی مذاکره نمایشی را سیدجلال حسینی را هم ندارند،‌ عنوان کرد:‌ من قبلا هم گفتم که سیدجلال آن روز برای پیگیری وضعیت مالیاتش به باشگاه آمده بود و نژادفلاح اصلا او را دعوت نکرده بود. این یعنی اینکه نژادفلاح هم این توانایی را نداشته است وگرنه الان ما حسینی را می دیدیم. اگر توافقی در کار بوده،‌ پس چرا سیدجلال جذب نشده است؟

وی همچنین در خصوص ادعای نژادفلاح درباره اینکه مدیران پرسپولیس دوشغله هستند و باید استعفا دهند،‌ گفت:‌ اگر دوشغله هم باشند،‌ مشکلی وجود ندارد چون تمام وقتشان را در باشگاه می گذراند. من که هر زمان به باشگاه می روم آنها را در باشگاه می بینم. بهتر است این دوستان که می گویند پرسپولیسی هستند با این کارها پرسپولیسس را به حاشیه نبرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)