پرسپولیس نیوز: سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چون در جام حذفی با تیم کارگر بنه‌گز روبه‌رو می‌شویم دلیلی ندارد با تعداد گل‌های زیاد در این بازی پیروز شویم.

محمود خوردبین در مورد بازی فردا پرسپولیس مقابل کارگر بنه گز بوشهر در چارچوب جام حذفی فوتبال ایران اظهار داشت: باید فردا مقابل تیمی به میدان برویم که ناشناخته است. با این حال حریف‌مان را دست‌کم نمی‌گیریم و با تمام توان به میدان خواهیم رفت.

وی در ادامه افزود: چون در جام حذفی با تیم کارگر بنه‌گز روبه‌رو می‌شویم دلیلی ندارد با تعداد گل‌های زیاد در این بازی پیروز شویم. ما اگر با یک گل هم برنده باشیم مشکلی پیش نمی‌آید.

وی در خصوص اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند تا پایان نیم‌فصل خود را به صدر جدول برساند، خاطرنشان کرد: فعلاً که درگیر جام حذفی هستیم و باید ببینیم عکس‌العمل بازیکنان به بازی فردا چیست اما پله‌پله پیش می‌رویم و باید دید در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره اردوی سرخپوشان در کیش عنوان کرد: اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم اما باید برای اینکه اثرات آن‌ را ببینیم زمان بیشتری بگذرد.

خوردبین در مورد حضور مهاجمان خارجی در پرسپولیس گفت: هنوز خبر قطعی در این مورد نیست و همه چیز بستگی به آینده دارد.

وی در خصوص حضور مهدی جعفرپور در تمرینات پرسپولیس و اینکه گفته می‌شود محسن بنگر زمینه‌ساز حضور این بازیکن در تمرین بوده، اظهار داشت: جعفرپور فعلاً با تیم تمرین می‌کند معلوم نیست با پرسپولیس قرارداد می‌بندد یا خیر. در ضمن خبر ندارم که چه کسی این بازیکن را به تمرین پرسپولیس آورده است.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این مسئله که گفته می‌شود محسن‌ مسلمان، ایران‌نژاد و بایرامی در نیم‌فصل به این تیم می‌پیوندند، خاطرنشان کرد: اصلاً چنین چیزی نیست، این بازیکنان در خدمت تیمشان هستند و اصلاً هیچ مذاکره‌ای با این بازیکنان انجام نداده‌ایم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)