پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت:سوشا می تواند مقابل سپاهان جزو ترکیب 18 نفره باشد اما اینکه در ترکیب 11 نفره قرار بگیرد یا خیر به نظر برانکو بستگی دارد.

محمود خوردبین درباره شرایط پرسپولیس اظهارداشت:در حال حاضر تیم از لحاظ فنی بسیار آماده است و حضور در جام شهدا برای ما موفقیت خوبی به حساب می آید. البته درست است که این جام را به دست نیاوردیم اما فکر می کنم مهم حضور در این تورنمنت بود نه کسب جام زیرا شهدا به گردن ما حق دارند و ما سعی کردیم به این طریق ادای دینی کرده باشیم.ضمن اینکه بازی های جام شهدا به برانکو کمک کرد تا بازیکنان جدید خود را بشناسد.

وی درباره بازی مقابل سپاهان تاکید کرد:سپاهان تیمی است که همیشه و در تمام ادوار بزرگ بوده است. در بازی رفت مقابل این تیم در حالی شکست خوردیم که مستحق آن نبودیم. در حال حاضر پرسپولیس یکی از مدعیان قهرمانی است و برای نزدیک شدن به این مهم احتیاج به پیروزی دارد. هر چند بهتر است یادآور شوم در تمام بازی هایی که در دور رفت شکست خوردیم به هیچ وجه مستحق آن نبودیم زیرا بازیکنان ما خیلی خوب فوتبال بازی می کنند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضور سوشا مکانی در تمرینات این تیم گفت:او امروز به تمرین آمد و اتفاقا خیلی هم عملکرد خوبی داشت.او همچنین از روحیه بالایی برخوردار بود و استقبال بازیکنان از او به بالارفتن روحیه اش کمک کرد.

خوردبین در پاسخ به این پرسش که آیا او می تواند مقابل سپاهان در ترکیب قرار بگیرد بیان داشت:حضور سوشا در ترکیب پرسپولیس و بازی کردن او از نظر قانونی هیچ مشکلی ندارد و می تواند بازی کند. حتی مقابل سپاهان هم می تواند جزو ترکیب 18 نفره باشد اما اینکه در ترکیب 11 نفره قرار بگیرد یا خیر به نظر برانکو بستگی دارد. او باید تشخیص دهد که مکانی از نظر فنی آماده است یا خیر.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)