پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم پرسپولیس گفت:فشار بازی ذوب آهن باعث شد که پاهایم درد بگیرد و خوابم نبرد.

محمود خوردبین ،درباره شایعه  کناره گیری پرسپولیس از لیگ برتر و اینکه رییس کانون هواداران پرسپولیس خواسته پرسپولیس باید از جام شهدا کنار بکشئ اظهار داشت: به کانون چه ربطی دارد که تیم پرسپولیس از مسابقات برنامه ریزی شده کنار بکشد. ما با تمام قوا در بازی های لیگ و همچنین مسابقات جام شهدا حضور خواهیم یافت.جا برای جبران وجود دارد و هیچ برنامه ای برای کناره گیری از هیچ دوره مسابقه ای نداریم.

وی ادامه داد:حرف ما این است که به فریادمان برسند و ببینند که داورها چه بر سر ما می آورند. ما از داور بازی با ذوب آهن شکایت خواهیم کرد. فغانی نه تنها یک پنالتی را به ضرر ما گرفت حتی پنالتی که دروازه بان حریف بر روی احمدزاده انجام داد را نگرفت و  از آن بی تفاوت  گذشت. همین دو اشتباه سرنوشت بازی را دگرگون کرد.

سرپرست تیم پرسپولیس درباره اینکه بازیکنان تیم هم در استفاده از فرصت ها بد عمل کردند گفت: این موضوع را کاملا قبول دارم. طارمی دروازه خالی را به آسمان می زند. عالیشاه حداقل باید سه گل می زد.به طور کلی در این بازی شانس با ما نبود.

وی درباره درگیری لفظی خود با فغانی در پایان مسابقه خاطرنشان کرد: به فغانی گفتم از صداوسیما هفت بار صحنه پنالتی نشان داده شده و همه هم اذعان داشتند توپ به دست بنگر نخورده است و کارشناسان هم به پنالتی اعتقادی نداشتند. بروید فیلم صحنه پنالتی را امشب ببینید. ایشان نیز گفت چشم. حالا نمی دانم از روی صداقت گفت یا تمسخر نمی دانم.

سرپرست تیم پرسپولیس ادامه داد: دیشب آنقدر اعصابم از دست بچه های خودمان و از قضاوت فغانی خراب بود که نتوانستم تا نیمه های شب بخوابم و همین فشار عصبی باعث شده بود که پاهایم درد بگیرد و خوابم نبرد. چرا بچه های ما باید تا این حد موقعیت ها را از دست بدهند و بازی را که باید با اختلاف می بردند، واگذار کنند تا در پایان در رختکن سرافکنده و سربزیر زانوی غم در بغل بگیرند و اشک بریزند.

خوردبین درباره اینکه مهرداد میناوند گفته بهتر است فغانی را تحویل مردم تبریز بدهیم گفت : حالا می فهمم مردم تبریز آن روز چه زجری از دست فغانی می کشیدند.آنها حق داشتند و با سرنوشت شان بازی شد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)