مشکل نیمه دوم را حل می کنیم

مرجع خبری پرسپولیس : دایی روی گل مانور زیادی انجام داد و در مورد یارهایی که بازیکنان باید می گرفتند نیز صحبت شد تا بازیکنان متوجه اشتباهات خود شوند، این مسئله باعث می شود بازیکن بفهمد چه کاری باید انجام دهد و چه کاری انجام ندهد.

 

از مهمترین تصمیمات اخذ شده در جلسه دوشنبه شب کاشانی، دایی و محمود خوردبین ، افزایش روابط و تبادل نظرها بین آنها بود. در این میان گفته می شود محمودخان ماموریت ویژه ای پیدا کرد، که مسائل را با سرعت و کثرت بیشتری بین دایی و کاشانی منتقل کند تا تصمیم گیری ها سریع تر صورت بگیرد. البته خوردبین در این باره می گوید:

 

«در این که بگویم تصمیم گیری شد، هم می تواند درست باشد هم نادرست، ولی اصولا از وظایف ذاتی یک سرپرست همین است». سراغ محمود خان خوردبین می رویم تا به سوالات ما پاسخ دهد:

 

  *محمود خان! بچه ها چطور اینطور بازی می کنند؟ تا به خودمان می گوییم همه چیز درست است، ما را نگران می کنند…

_ البته این مرحله می گذرد. فکر نمی کنم جای نگرانی باشد. شما هم نگران نباشید. در طول یک فصل چنین اتفاقاتی رخ می دهد. بالاخره فوتبال است. مشکل به خصوصی تا اینجا نداشته ایم، یک سری مسائل هست که با درایت کادرفنی و مدیریت باشگاه برطرف می شود و با قدرت ادامه می دهیم.

 

* همینطور که جلوی پاس بازی کردیم در تبریز جلوی شهرداری هم بازی می کنیم؟

_ اگر به نیمه اول بازی با پاس نگاه کنیم، تیمی داریم که خیلی زود می تواند قهرمان شود. ولی با تیم نیمه دوم مشکل داریم. جلوی پاس در نیمه اول یکی از زیباترین بازی های پرسپولیس در چند سال اخیر را دیدیم. بسیار روان، با انگیزه، سرعتی و فکورانه که به گل هم رسیدیم. اما متاسفانه در نیمه دوم مثل نیمه اول نبودیم و بچه ها با دست کم گرفتن حریف، اجازه دادند پاس بازی را در دست بگیرد. البته پیگیر این قضیه هستیم که چرا بچه ها در نیمه دوم بدون تمرکز بازی می کنند.

 

* به چه نتیجه ای رسیدید؟

_ یکی از موارد همین است که بچه ها حریف را دست کم می گیرند. به ویژه وقتی که یک گل می زنند، اشتیاق دارند ولی نه به قدری که در نیمه اول یا قبل از به ثمر رسیدن گل داشتند.

 

* چطور بود که در زمان بازیگری شما اینطور نبود؟

_ ما آنطور بارآمده بودیم، خیلی از تیم ها را اگر با اختلاف یک گل می بردیم، احساس می کردیم که کم آوردیم و حریف برنامه های ما را خراب کرده است. البته در بازی پاس مشکل خستگی بازیکنان ملی پوش را هم داشتیم. بعد از 30 دقیقه اول افت کردند. به هر حال مسافرت راه دور با چند پرواز این تبعات را هم دارد.

 

* اینکه در نیمه دوم مثل نیمه اول نیستیم به مسائل بدنی مربوط نمی شود؟

_ اعتقادی به این مسئله ندارم چون در طول فصل بدنسازی، به بهترین شکل بدنسازی را انجام دادیم.

 

* در جلسه آنالیز با بازیکنان چه نتیجه ای حاصل شد؟

_ این برنامه خیلی خوب است، فیلم بازی را گذاشتیم و نکات فنی مثبت و منفی مرور شد، آقای دایی روی گل مانور زیادی داد و در مورد یارهایی که بازیکنان باید می گرفتند صحبت شد تا بازیکنان متوجه اشتباهات خود شوند، این مسئله باعث می شود بازیکن بفهمد چه کاری باید انجام دهد و چه کاری انجام ندهد.

 

* جلسه ای که با آقای کاشانی داشتید به کجا انجامید؟

_ نشست خوب و موثری بود. تاثیر آن را در آینده خواهیم دید. درباره مسائل بسیاری صحبت شد. برخی از حرف ها درباره لیگ قهرمانان بود و درباره مسائل و نیازهای تیم صحبت شد. ضمن اینکه کمکی بود تا از تداخل کاری جلوگیری شود و روند حرکتی تیم به سمت بهتر شدن برود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)