پرسپولیس نیوز: سرپرست پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که یحیی گل‌محمدی نقش پر رنگی در موفقیت این تیم داشته است.

محمود خوردبین در گفت‌و‌گو با تسنیم درباره کسب چهارمین عنوان قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: خوشحالیم از اینکه پرسپولیس چهارمین قهرمانی‌اش را هم به دست آورد. یک تیم خوب و یکدست تشکیل شده بود. بازیکنان، کادر فنی و یحیی گل محمدی هم ایستادند و این تیم را قهرمان کردند که این اتفاق را به آنها تبریک می‌گویم.

وی در واکنش به سوالی درباره دلایل موفقیت پرسپولیس در چند سال اخیر، تصریح کرد: این بچه‌ها سه، چهار سال است که قهرمان شده‌اند و قهرمانی برای‌شان عادی شده است. به طور کلی حس قهرمانی در بچه‌ها وجود داشت که این نشان می‌دهد آنها بازیکنان خوبی هستند، ضمن اینکه در این فصل به بازیکنان جوانی مثل مهدی‌ عبدی هم فرصت بازی داده شد که کار خیلی خوبی بود. گل‌محمدی با این کار برای خود پشتوانه خوبی درست کرده و نیمکت بسیار خوبی دارد. به نظرم نقش یحیی هم در قهرمانی پرسپولیس خیلی مهم بود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اینکه برخی‌ها همچنان معتقدند قهرمانی‌های پرسپولیس حاصل تفکرات برانکو ایوانکوویچ است، گفت: برانکو در تیم تاثیر داشت و ریشه تیم را خیلی خوب درست کرد، ولی نگه داشتن تیم کار سختی بود که گل‌محمدی به خوبی از پس آن برآمد. فکر می‌کنم یحیی خیلی در نتایج پرسپولیس موثر بود و اگر شخص دیگری به غیر از او بود، نمی‌توانست تیم را قهرمان کند.

خوردبین در ادامه با اشاره به وضعیت مدیریت باشگاه پرسپولیس و ناقص بودن هیئت مدیره این باشگاه، یادآور شد: اکنون ضعف باشگاه اینجاست. باید مدیرعامل و هیئت مدیره هر چه سریع‌تر مشخص شوند تا دست گل‌محمدی برای تقویت تیم باز باشد. اگر این کار دیر انجام شود، نه تنها تیم تقویت نمی‌شود، بلکه بازیکنان را هم سایر تیم‌ها می‌برند. این تیم بازی‌های آسیایی را در پیش دارد و باید هر چه زودتر وزیر ورزش تکلیف باشگاه را مشخص کند. اگر قرار است این باشگاه را بفروشند، هر چه زودتر این کار را انجام دهند، البته اگر بخواهند پرسپولیس را بفروشند هم این باشگاه برای مردم و پیشکسوتان است.

وی در پایان در مورد شانس موفقیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: اگر تیم تقویت شود، یحیی می‌تواند آنجا هم موفق باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)