سوءتفاهم‌ها برطرف می‌شود
مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس هدف اصلی این تیم را قهرمانی در مسابقات جام حذفی عنوان کرد و گفت: سوءتفاهم به وجود آمده بین دایی و کاشانی بزودی برطرف می‌شود.


محمود خوردبین در مورد دیدار پرسپولیس برابر پیکان ضمن بیان مطلب فوق افزود: دیدار با پیکان، یک بازی یکطرفه بود که خوشبختانه بازیکنان تیم ما به خوبی از فرصت‌ها استفاده کرده و توانستند لیگ را با یک پیروزی پرگل به پایان برسانند.

 

وی ادامه داد: برابر پیکان نیاز به پیروزی داشتیم زیرا می‌خواستیم رده چهارم لیگ برتر را حفظ کنیم تا شانس‌مان را برای کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا از لیگ برتر از دست ندهیم، البته این بدان معنا نیست که به فکر کسب سهمیه از رقابت‌های جام حذفی نیستیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: هدف اصلی ما قهرمانی در جام حذفی است و با توجه به توانایی‌های تیم و انگیزه بازیکنان، رسیدن به این هدف دور از دسترس نخواهد بود. در حال حاضر تمام برنامه‌ریزی‌ها و هم و غم ما رسیدن به این موفقیت بزرگ است.

 

 

وی در مورد اختلافات اخیری که بین حبیب کاشانی و علی دایی به وجود آمده، تاکید کرد: این مسائل جزو اختلافات خانوادگی است و انشااله بزودی برطرف می‌شود. خوشبختانه این مسائل در عملکرد تیم تاثیر منفی نگذاشته است.

 

خوربین در پایان در پاسخ به این سئوال که “به عنوان پیشکسوت قدیمی پرسپولیس و سرپرست فعلی تیم برای آشتی دادن حبیب کاشانی و علی دایی اقدامی را انجام می‌دهید؟”، تنها گفت: این سوتفاهمات بزودی برطرف خواهد شد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)