پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز پیچ سخت فصل برای پرسپولیس باقی مانده است و کادر فنی بیش از هر چیز باید تیم را از نظر روحی و روانی آماده کنند.

محمود خوردبین در گفت‌وگو با ایرنا، با اشاره به یک باخت و یک تساوی پرسپولیس در ۲ دیدار اخیر این تیم اظهار داشت: این مشکل از دید من روحی و روانی است. پرسپولیس از حضور بازیکنان خوبی بهره می‌برد و از طرفی کادر فنی خوبی هم تیم را هدایت می‌کند که از بدنه پرسپولیس هستند. آنها می‌دانند که پرسپولیس حتی در بازی‌های تشریفاتی هم باید برنده باشد.

وی افزود: درست است که مسابقات لیگ در چند هفته اخیر برای پرسپولیس کاملا تشریفاتی بود اما هنوز پیچ سخت فصل باقی مانده است و هنوز از دید من هیچ چیز تمام نشده است. کادر فنی باید بیش از هر چیز تیم را نز نظر روحی و روانی برای این دوران سخت آماده کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم از نظر فنی هیچ چیز کم ندارد. همان‌طور که بازیکنان در سخت‌ترین شرایط و بعد از وقفه طولانی مدت لیگ، چند مسابقه سخت را با برد پشت سر گذاشتند و توان فنی خود را ثابت کردند. پس تیم از نظر فنی چیزی کم ندارد و این افت روحی و روانی است. کادر فنی و مدیریت تیم باید این مشکل را حل کنند تا در آستانه بازی‌های حساس پیش رو تیم به مشکل نخورد.

خوردبین اضافه کرد: در حال حاضر تنها یک بازی از لیگ باقی مانده و باید کادر فنی از این بازی به منظور آماده سازی هر چه بهتر تیم در آستانه یک شهرآورد حساس استفاده کند و بازیکنان را برای این دیدار بسنجد. از طرفی هم با یک برد خوب، با خاطره خوبی لیگ را به اتمام برساند.

وی در مورد شهرآورد پیش رو تصریح کرد: استقلال چیزی برای از دست دادن ندارد و به همین خاطر این تیم را می‌توان خطرناک‌تر از همیشه دانست. کادر فنی باید تیم را آماده نگه دارد چرا که از دید من این مهم‌ترین مسابقه فصل است. این پیروزی می‌تواند انرژی مضاعفی به بازیکنان در آستانه شروع مجدد لیگ قهرمانان آسیا هم بدهد.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: تیم نیاز به تقویت دارد. مدیریت باشگاه هر چه درتوان دارد بگذارد تا آرامش تیم حفظ شود و از طرفی دیگر خواسته‌های کادر فنی را برای موفقیت تیم در آسیا اجابت کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)