پرسپولیس نیوز :  سرپرست پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد هیچ آدم عاقلی با این بدهی باشگاه پرسپولیس را نمی‌خرد.

محمود خوردبین در مورد بدهی 60 میلیاردی پرسپولیس و اینکه گفته می‌شود 40 میلیارد تومان این بدهی برای زمان محمد رویانیان است، اظهار داشت: چه بگویم؟ آقایان هر چه پول نقد بود برداشتند و فقط چک کشیدند. من رستورانی در شمال سراغ دارم که از پرسپولیس 2 میلیون و 700 هزار تومان طلب دارد. آقایان به این رستوران رفته و غذا خورده‌اند و به جای پول چک داده‌اند.

وی با بیان اینکه باید مشخص شود پول‌های نقد کجا رفته است،‌ ادامه داد: با این شرایط پرسپولیس چطور می‌خواهد بلند شود؟ وضعیت تیم به کجا کشیده می‌شود؟ باید باشگاه پرسپولیس را هر چه سریعتر بفروشند تا وضعیت بهتر شود. البته هیچ آدم عاقلی با این بدهی باشگاه را نمی‌خرد. هرچند اگر باشگاه در اختیار وزارت ورزش باشد که دیگر هیچکس به پرسپولیس کمک نمی‌کند.

سرپرست پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اظهارات وزیر ورزش و جوانان مبنی بر اینکه تا شهریور ماه پرسپولیس و استقلال خصوصی می‌شوند، عنوان کرد: از این حرف‌ها قبلاً هم زیاد شنیده‌ایم اما مسلماً از خصوصی شدن پرسپولیس استقبال می‌کنیم.

خوردبین در مورد آینده پرسپولیس تاکید کرد: نمی‌توانم چیزی را ارزیابی کنم، چون معلوم نیست چه اتفاقی رخ می‌دهد. هنوز مدیرعامل و هیئت مدیره مشخص نیست و قطعاً هر کسی که مدیر شود می‌خواهد از نزدیکان خود استفاده کند و همین مسئله هم کار را سخت‌تر می‌کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا «علی دایی در پرسپولیس خواهد ماند یا خیر؟»، گفت: به نظر من پرسپولیس سال آینده تیم می‌شود، چون بازیکنان جوان این تیم باتجربه‌تر می‌شوند. به نظر من دایی در پرسپولیس بماند بهتر است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)