مرجع خبری پرسپولیس : ساعاتی قبل، خبری  مبنی بر اینکه کاروان پرسپولیس برای پرواز به اهواز با مشکل کمبود 4 بلیت مواجه بود، منتشر گردید که این امر، عاملی شد تا محمود خوردبین در ارتباط با اردوی سرخپوشان در اهواز گفتگویی داشته باشد.

پاداش بازی با سپاهان را قرار است امشب پرداخت می کنید؟

مسئولان محترم باشگاه مبلغ دو میلیون و پانصد هزار تومان پاداشی را که قول داده بودند همچون پاداش های قبلی به موقع در اختیار بنده قرار دادند و اتفاقا این مبلغ امروز به صورت نقدی به بازیکنان و کادر فنی پرداخت گردید تا بچه ها با روحیه ای مضاعف به مصاف تیم فولاد بروند ضمن اینکه پیروزی فردا نیز 3 میلیون تومان پاداش نصیب بازیکنان و کادر فنی خواهد نمود.

قضیه کمبود بلیت پرسپولیس جهت پرواز به اهواز که از سوی فارس منتشر گردید صحت دارد؟

ما قبل از بازی با سپاهان تعداد 40 بلیت به نام هایی که لیست آن موجود می باشد را با پرواز شرکت هواپیمایی تابان تهیه کرده بودیم و هیچ گونه مشکلی از لحاظ بلیت یا پرواز به اهواز احساس نکردیم. خوشبختانه مسئولان محترم باشگاه شرایطی را فراهم ساخته اند تا پرسپولیس در کلیه سفرهای داخلی و خارجی از بهترین پروازها و بهترین هتل ها بهره مند شوند، مثل پرواز برگشت که ساعت 24 پنجشنبه شب با شرکت هواپیمایی ایران ایر و هواپیمای ایرباس انجام می شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)