پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دلیل اصلی موفقیت‌های پرسپولیس در سال‌های اخیر حفظ شاکله تیم بوده و اگر بازیکنان بروند ممکن است این موضوع در روند موفقیت پرسپولیس تاثیر بگذارد.

محمود خوردبین در گفت‌وگو با ایرنا؛ با اشاره به جدایی مهدی ترابی از پرسپولیس گفت: ترابی بازیکن خوبی بود که به نظر من باشگاه به هر نحوی شده باید او را حفظ کند و اجازه ندهد که سرمایه‌هایش از بین بروند. واقعا حیف است که چنین بازیکنی از دست تیم برود.

وی افزود: به نظر من دلیل اصلی موفقیت‌های پرسپولیس این بود که شاکله اصلی تیم هر سال حفظ می‌شد و بازیکنان با هم هماهنگ بودند، در کنار آن بهترین نفرات هر سال مانند مهدی ترابی به تیم اضافه می‌شدند تا پرسپولیس به بهترین نحو ممکن تقویت شود، اما اکنون همه نگران وضعیت تیم هستیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه چند بازیکن این تیم می‌توانند با فعال کردن بند جداسازی‌شان از این تیم جدا شوند، گفت: این به مدیریت تیم باز می‌گردد، نباید به نحوی قرارداد بسته می‌شد که این اتفاق بیافتد اما در مجموع پیش از تقویت باید اولویت اصلی این باشد که بازیکن کارآمدی از ترکیب تیم کنار نرود.

وی در مورد بازیکنانی که به پرسپولیس اضافه شدند، تصریح کرد: این بازیکنان با نظر کادر فنی اضافه شدند و سرمربی تیم باید پاسخگوی عملکرد فنی آنها باشد، از نظر حاشیه هم بازیکنان باید خود را کنترل کنند و بدانند که با پوشیدن پیراهن پرسپولیس به چه جایگاهی رسیدند.

خوردبین گفت: مربیان باید تیم را از نظر روحی و روانی تیم را آماده و بازیکنان جدید را توجیه کنند، نباید آرامش تیمی پرسپولیس از بین برود که این موضوع می‌تواند آفتی برای تیم قهرمان باشد.

پیشکسوت سرخپوشان در مورد لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: پرسپولیس می‌تواند موفق باشد در صورتی که بازیکنانش را حفظ کرده و از نظر روحی در شرایط خوبی قرار داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)