سرپرست سابق پرسپولیس گفت: فکر نمی‌کنم بازی به پنالتی کشیده شود و پرسپولیس با اختلاف یک گل پیروز دربی حذفی خواهد شد.

محمود خوردبین در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با دربی پیش‌رو در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی در فصل جاری، اظهار داشت: فکر نمی‌کنم دربی در جام حذفی تفاوت عمده‌ای با دربی در لیگ برتر داشته باشد هر چند تفاوت‌هایی دارد. بعید می‌دانم این دیدار به پنالتی کشیده شود. پیش‌بینی من این است که پرسپولیس با اختلاف یک گل در ۹۰ دقیقه یا ۱۲۰ دقیقه به پیروزی می‌رسد. موضوع این است که یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی نباید بگذارد بازیکنان پرسپولیس از قهرمانی در لیگ برتر مغرور و برای این بازی بی‌انگیزه شوند.

وی در ادامه در خصوص تفاوت‌های این دربی، تصریح کرد: تفاوت دربی حذفی با سایر دربی‌ها این است که هیچ‌یک از دو تیم برای تساوی به زمین نمی‌آیند و چون این دیدار تک‌بازی و حذفی است، هر دو تیم محتاط‌ ظاهر خواهند شد. به نظرم وظیفه سرمربی است که بازیکنانش را از نظر روحی برای این بازی که هم دربی و هم حذفی است، آماده کند. نمی‌توان لزوماً به تاریخچه سه بازی قبلی دو تیم در جام حذفی استناد کرد چون هر دیدار شرایط خاص خودش را دارد.

سرپرست سابق پرسپولیس در پایان پیرامون شرایط این تیم، خاطرنشان کرد: به نظرم پرسپولیس هم از نظر آمادگی بازیکنان و هم از نظر روحی و روانی وضعیت بهتری از استقلال دارد اما این موضوع اصلاً نباید باعث این شود که بازیکنان پرسپولیس حریف را دست کم بگیرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)